•   غلامعلی از رفسنجان: ما بیچاره‌هایی که نه کار داریم، نه خانه، نه هیچی، باید چکار کنیم؟ ما حتی سهام عدالت هم نداریم.کسی هم به ما جواب درست و حسابی نمی‌دهد. برای درخواست سهام عدالت باید به کجا مراجعه کنیم؟
  •   مهران از ایلام: من چهارشنبه برای خرید سهام ثبت سفارش کردم در سامانه هم ثبت شد پولی هم که واریز کردم بلوکه شد بعداز‌ظهر هم در پرتفوی بود ولی شب که نگاه کردم خرید نکرده بود و پول را به حسابم بازگردانده بودند.
  •  ناشناس: چرا کارگزاری‌ها حتی حاضر نیستند دیتا سنتر خود را هم ارتقا بدهند.وقتی نمی‌توانید به این حجم از مشتری خدمات ارائه بدهید پس چرا مسوولیت این کار را بر عهده گرفتید. حداقل دیتا سنتر کارگزاری را ارتقا بدهید که وقتی 10 نفر واردش می‌شوند، سروراتون منفجر نشه!
  •  علی از تهران: تو رو خدا پیام منو منتشر کنید. کارگزاری بانک ملی چرا پول سهام عدالت ما را واریز نمی‌کند. سهم ما الان 20 میلیون تومانه. ۳۰ درصد میشه ۴یا ۵ میلیون اما یک ریال هم برای ما واریز نشده؛ یک شماره تماس گذاشته‌اند به نام سهام عدالت؛ که اونم اصلا پاسخگو نیست؛ پس کی جواب مارو قراره بدهند فقط می‌گویند فعلا هیچ خبری نیست.
  •  اشکان از اراک: قبلا درکارگزاری که ثبت فروش سهام می‌زدم پیام می‌داد که کدملی فاقدسهام است اما الان هم به اضافه همان پیام مینویسد شماره تلفن نامعتبراست. دراستعلام سهام عدالت هم برایم می‌نویسد تاکنون درخواستی جهت فروش ازطرف این سایت‌ها ارائه نشده یعنی این سایت‌ها تاکنون به فروش نگذاشتند. یکبار می‌گویند شماره تلفن نامعتبراست یاکد ملی فاقد سهام است و معلوم نیست چکار می‌کنند که این‌گونه کوتاهی خودشان را با پیام‌های بی‌ربط سرپوش می‌گذارند.
  •  ناشناس: به دلیل مشکلات مالی ۳۰درصد سهام عدالت را ازطریق کارگزاری مفید فروختم، اما متأسفانه بعد از۲۰روز هنوز یک ریال برایم واریز نکرده‌اند،خب من اگر گرفتارنبودم که سهامم را نمی‌فروختم.