•    عزیزی از پلدختر لرستان: 6 خرداد 30 درصد سهام عدالتم را از طریق کارگزاری بانک ملی فروختم، اما هیچ پولی برایم واریز نشده. چند بار به بانک مراجعه کردم، اما کسی جوابم را نمی‌دهد. دفاتر پیشخوان هم جواب درستی نمی‌دهند. من و خانواده‌ام کرونا گرفته‌ایم و برای خرج بیمارستان مجبور شدم سهام عدالتم را بفروشم، اما کسی جوابگوی ما نیست.
  •  مهدی لطیفی از کرج: نه میشه خرید، نه میشه فروخت. چه کسی پاسخگوی این ضرر چند صد میلیونی سهامدار خواهد بود؟ چرا فکری برای این اختلال مدام سیستم معاملات نمی‌کنن؟ این فقط کل ماجرا نیست سیستم معاملات آنلاین کارگزاری‌ها هم مدام مشکل داره؟
  •  علی از تهران: طولانی شدن تایم بازار مشکل اختلال هسته معاملات را حل می‌کند، دلیلی ندارد فقط چند شرکت محدود به بعد از ۱۲:۳۰ منتقل شوند تا با پول کل بازار صف خرید شوند. ضمنا سازمان باید دامنه نوسان عرضه اولیه‌ها را هرچه سریع‌تر تغییر دهد تا سریع‌تر به تعادل برسند.
  •  فرزاد قنبری از مشهد: روش آزاد‌سازی مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌ام، اما کد بورسی ندارم و فعلا نیز قصد فروش آن‌ را ندارم، آیا مشکلی به وجود خواهد آمد؟
  •  مالکی از تهران: اگر بنا بود روش مستقیم را در سهام عدالت انتخاب کنیم ولی خودمان مستقیم به آن دسترسی نداشته باشیم و هر روز اعلام کنند که قیمت سهام عدالت این‌قدر شده این چه سودی به حال ما دارد ما روش مستقیم را انتخاب کردیم که این سهام به پرتفوی ما در کارگزاری خودمان اضافه شود تا بتوانیم بر آن نظارت کنیم و نسبت به سود مجامع‌شان و همچنین حق‌ تقدم‌های ایجاد شده اعمال نظر کنیم نه اینکه این سهام در حالت برزخ میان مستقیم و غیر مستقیم باقی بماند.
  •  محمد مهدی از کرمان: باید قوانینی تدوین بشه تا سهامداران عمده مجبور به شرکت در مجامع باشن و اگرنه چرا اصلا پیشنهاد داده میشه؟ ضمن اینکه چرا سامانه‌ای طراحی نمیشه که هر فرد از طریق کد بورسی بتونه تو مجمع به‌صورت آنلاین شرکت کنه و مجمع رو به حد نصاب برسونه؟ چون تعداد سهام هر فرد در کد بورسیش نهفته هستش.... یا مجامع رو اینترنتی یا ویدئو کنفرانس کنن مخصوصا برای سهامی که اکثریت رو شناوری یا سهامدار خرد تشکیل میده.