•    0937...0374: برای خرید دارایکم در کارگزاری بانک ملی ثبت‌نام کردم ولی در سبد و پرتفوی بنده قرار نگرفته ولی در سپرده‌گذاری مرکزی در سبد سهام بنده هست و حتی با تغییر ناظر هم به مدت یک ماه است که در پرتفوی بنده دارایکم نیست. طی تماس‌های مکرر به نتیجه نرسیدم. حالا شما قضاوت کنید اگر نمی‌توانند خدمات بدهند حداقل عذرخواهی کنند. کارگزاری‌ها جوابگوی عملکردشان نیستند در حالی که از محل کارمزد و درآمد کسب شده از سوی سهامداران ارتزاق می‌کنند و سهامداران چون انتخابی جز رجوع به آنها ندارند تمامی مراحل خرید و فروش را باید از طرف کارگزاری انجام بدهند. آیا تحمل رفتار و عملکرد  بد آنان را هم به مشکلات خود باید اضافه کنیم؟
  •    الله‌داد جابری: متاسفانه هر سهمی که افزایش قیمت ندارد با یک اشاره در هر ساعات معاملاتی ثبت سفارش می‌شود و طولی نمی‌کشد که در سبد سهام شخص قرار بگیرد اما آن دسته از سهام‌هایی که افزایش قیمت دارد و می‌توان از آن سود کسب کرد بارها باید ثبت و ویرایش شود تا شاید در پرتفوی قرار بگیرد. 20 روز قبل برای خودم و خانواده و فرزندانم بهترین سهام را ثبت سفارش کردم این‌قدر ویرایش کردم که امروز دلم از دست همه گرفت و بیشتر خریدی را که کرده بودم حذف کردم آخه این چه کاریه یعنی اونایی که پشتوانه مالی خوبی هم دارند و جزو مردم عادی محسوب نمی‌شوند هم هر روز برای ثبت سفارش هر سهام رو ویرایش می‌کنند؟
  •    0919... 6019: شرکت شاهد با نماد ثشاهد خانواده شهدا را تشویق به خرید سهام از طریق پرتال شرکت می‌کند و جهت ترغیب این قشر سهام را با قیمت روز گذشته واگذار می‌کند در حالی که سهام خریداری شده اصلا در پرتفوی اعضا وجود نداشته و نمی‌توانند آن را بفروشند و باید به بنیاد شهید مراجعه کنند. از تاریخ درخواست مدت ۱۵ تا ۳۰ روز واریز وجه زمان می‌برد در حالی‌که قیمت سهم هر روز بالا می‌رود واریز با نرخ یک‌ماه قبل انجام می‌شود.
  •    0919...9759: کندی هسته معاملات میلیون‌ها تومان ضرر به فعالان بازار سرمایه زده از طرفی هم ارسال سفارش کارگزاری‌های آگاه و مفید دیگه صبر ما رو لبریز کرده. در این مدت نه می‌شود ویرایش زد نه حتی کنسل کرد، از این قسمت بارها ضرر کرده‌ایم به کارگزاری هم زنگ می‌زنم می‌گوید ثبت می‌کنیم اما مشکل را بر‌طرف نمی‌کنند. هسته معاملات پاسخگوی این حجم از معاملات نیست حداقل ده روز بازار را تعطیل کنید.
  •    0939...8528: من 50 روز پیش سهام عدالت را به بانک رفاه واگذار کردم بعد از این مدت طولانی 299هزار تومن به حساب من ریختن حالا چه خاکی توسرمان بریزیم؟
  •    مژگان از اهر: 50 روز  است که اقدام به فروش 30 درصد سهام عدالت از طریق بانک ملی کردم اما انگار نه انگار. بانک ملی پول فروش سهام عدالت را نمی‌ریزد که هیچ جواب ما را هم نمی‌دهد. ما همین‌جوری هم بابت فروش سهام عدالت ضرر کردیم. حداقل با این وضعیتی که روز به روز ارزش پول ملی پایین می‌آید پول ما را بدهید تا بیچاره‌تراز این نشویم.
  •    0905...4708: سهام عدالت هم اسیر مافیای بی‌عدالتی و توهین به نامش شده است. ارزان خریدند ولی گران می‌فروشند و در هر دو حالت نه پولی می‌دهند نه جوابی!