•  1301...0993: شاید یک ماهی می‌شود که در کارگزاری اقتصاد بیدار درخواست تغییر کارگزار ناظر را داده‌ام؛ ولی هنوز در پرتفوی خودم نمی‌توانم وضعیتم را مشاهده کنم با اینکه برگه سهم را از ذی‌نفعان بازار سرمایه به‌صورت pdf ارسال کرده‌ام، باز هم در بلاتکلیفی به سر می‌برم. الان هم می‌خواهم دارادوم را بخرم، اما نمی‌دانم با این وضع چگونه باید اعتماد کنم.
  •  علیرضا سجادی : من خیلی دوست دارم در بازار سرمایه فعالیت کنم؛ اما نمی‌دانم از کجا باید شروع کنم. از صحبت‌های مسوولان درمورد بورس هم مشخص است که استراتژی، حمایت از بازار سرمایه است؛ اما با توجه به اینکه تجربه سرمایه‌گذاری در موسسات مالی معمولا به دربسته می‌خورد، می‌ترسم سرمایه‌ای را که با هزاربدبختی جور کردم هم وارد بورس کنم و همین پس‌اندازم را هم بر باد بدهم. کارگزاری‌ها هم جواب درستی به ما نمی‌دهند. کاش در مورد شرکت‌هایی که برای سرمایه‌گذاری مطمئن هستند، اطلاعاتی به ما بدهید. شما تنها روزنامه‌ای هستید که تخصصی به بورس می‌پردازید به فکر ما هم باشید.
  •   مهدی اراکی: من سهام عدالتم را به کارگزاری سهم آشنا برای فروش سپردم؛ اما آنها تنها یک بار 300 هزارتومان برای من واریز کردند. دوماه می‌گذرد تلفن کارگزاری هم همیشه بوق اشغال می‌زند. خواهش می‌کنم به من بگویید با چه کسی باید درباره مشکلم حرف بزنم.
  •  2061...0912 : کارگزاری‌ها خیلی شیک و مجلسی حق سهامداران را ضایع می‌کنند و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. وقتی در مورد عملکرد ضعیف شان به آنها انتقاد می‌کنیم می‌گویند سیستم خراب است خب اگر سیستم خراب است چرا مسوولیت قبول می‌کنید ؟
  •  7188...0912: من به یک کارگزاری معروف مراجعه کردم که برایم سهام بخرد، اما خودشان هم نمی‌دانند باید چکار کنند. به نظرم وضعیت بورس و سرمایه‌گذاری در بازار سهام به قدری پیچیده شده که جوابگوی این حجم از سرمایه‌گذار نیست.
  •  5711...0936: سامانه آنلاین کارگزاری آگاه یا هنگ می‌کند یا اصلا بالا نمی‌آید. تلفن هم که می‌زنی، گذاشته‌اند روی بوق اشغال که امکان برقراری تماس نباشد. هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. من و چند نفر از دوستانم هم از این کارگزاری به سازمان شکایت کرده‌ایم، اما فایده‌ای نداشته است. نمی‌دانیم این وضع تا کی ادامه دارد و به کجا باید شکایت ببریم
  • 8850...0935: به نظرم تنها بخش کارگزاری‌ها که خیلی خوب کار می‌کند، بخش دریافت وجه است. باور کنید در یک چشم برهم زدن و زیر یک ثانیه پول مشتریان را می‌گیرند؛ اما وقتی دنبال پولمان می‌رویم کسی جوابمان را نمی‌دهد.
  •   زهرا از تهران: اگر مسوولان کارگزاری‌ها می‌گویند سیستم کشش این حجم متقاضی را ندارد، پس چرا وقتی دکمه دریافت وجه را می‌زنیم هنگ نمی‌کند. لطفا مردم را مسخره نکنید و بی‌مسوولیتی خود را گردن سیستم نیندازید.
  •   5656...0912: من 30 درصد سهام عدالتم را در بانک صادرات فروختم. از 15 خرداد هیچ پولی برایم واریز نشده. الان می‌خواهم 30 درصد دوم را هم بفروشم به پولش نیاز دارم؛ اما با این وضعیتی که درست کردند و پول فروش سهام ما را نمی‌دهند، نمی‌دانم باید چکار کنم.
  •   محمد از تهران: من سهام فملی را خریدم. هر روز از ساعت 9 و 10 صبح نماد آن بسته می‌شود و برنامه‌ریزی ما را برهم می‌زنند. به نظرم از قصد این کار را می‌کنند و نمی‌خواهند سهامداران فملی سود کنند.
  •    ناشناس: اگرواقعا مشکلی درپرداخت وجوهات فروش ۳۰درصدی سهام عدالت وجود ندارد یا هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای دراین باب متوجه کارگزاری‌ها نیست، لطفا به صراحت این موضوع را به ما بگویید تا این جو بی‌اعتمادی ازبین برود وبا اعتماد به سامانه مراجعه کنیم و به پولمان برسیم.
  •    ناشناس: کارگزاری‌ها دنبال منفعت خودشان هستند تا مردم. کاش یک نظرسنجی درمورد کارگزاری‌های خوب و بد بگذارید؛ چون بعضی از این کارگزاری‌ها ادعای زیادی درمورد نحوه خدماتی که به مراجعه‌کنندگان می‌دهند، دارند. به نظرم رتبه‌بندی کردن کارگزاری‌ها می‌تواند جلوی کم‌کاری آنها و خدمات ضعیفی را که به سهامداران می‌دهند، بگیرد.