یدالله محبی درباره پیگیری تمریناتش در دوره کرونا، اظهار کرد: اردوی تیم ملی  به خاطر کرونا از اسفند ماه به طور کامل تعطیل شد، بعد هم خبر تعویق یک ساله المپیک آمد، هرکدام از ما به شهرهایمان رفتیم و در این مدت تمرین اختصاصی داشتیم.

دارنده ۲ طلای آسیا ادامه داد: من در کرمانشاه با برادرم ارشک که یک وزن پایین تر از خودم هست، تمرین را ادامه دادم. شرایط ایده آل که نه ولی آمادگی نسبی را در این مدت حفظ کردیم تا به محض اینکه شرایط برای تشکیل اردوی تیم ملی مهیا شد، در تمرینات شرکت کنیم. هیئت کشتی استان هم یکی از سالن های کشتی را در اختیار ما قرار داده و به صورت اختصاصی من و برادرم با نظارت محمدحسن محبی تمرینات را دنبال می کنیم.

وی درباره میزان انگیزه اش در رقابت با مدعیان سنگین وزن، گفت: من از سال ۲۰۱۷ که موفق شدم به تیم ملی برسم و در انتخابی مرحله آخر اول شدم تا به جهانی بروم، یک سری اتفاقات افتاد که از آن مسیر جدا شدم. آن اردوهای بلندمدت برای من خوب نبود و واقعا طاقت آن را نداشتم.

دارنده ۲ طلای آسیا افزود: شرایطی که در کرمانشاه تمرین می کردم، شرایط خوبی برای من بود و با آن تمرینات در کمتر از یک سال به تیم ملی رسیدم. حالا شرایط آب وهوایی گرفته تا باشگاه و دیگر مسائل باعث شد در انتخابی اول شوم ولی اردوی تیم ملی خیلی طاقت فرسا بود.

این مدعی کرمانشاهی سنگین وزن کشتی آزاد اضافه کرد: البته نه اینکه از نظر بدنی کم بیاورم. چون یک کشتی گیر از همان روز اول می فهمد کشتی ورزش بسیار سخت و سنگینی است و واقعا کار هرکسی نیست، فقط انسان هایی که قید همه چیز را می زنند سمت کشتی می آیند، ولی اردوهای تیم ملی به آن صورت که از ۱۲ ماه سال ۱۱ ماهش را در اردو باشی، باعث دلزدگی و بی انگیزگی در هر کشتی گیری می شود. من در این رابطه با اکثر بچه ها که صحبت می کنم، اتفاق نظر دارند. اردوی بلند مدت من را اذیت کرد و بی انگیزه شدم.

محبی که میهمان برنامه دایره طلایی بود در پایان با اشاره به بی توجهی اداره کل ورزش کرمانشاه به او و قهرمانان این استان، تصریح کرد: این فرد را تا قبل از اینکه مدیر بشود دیده بودم ولی بعد از آن دیگر مدیرکل را ندیدم. واقعا به نظر من بود و نبود چنین رئیس هایی تفاوتی نمی کند. اسم این نهاد، اداره کل ورزش و جوانان استان است، ما هم جوان هستیم و هم ورزشکار، اما متاسفانه به ما توجهی نمی شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.