در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر، شهرخودرو و سایپا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان رفتند که این دیدار در غیاب هواداران، با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تیم مشهدی بدون سرمربی مستعفی در رسیدن به سومین پیروزی متوالی خود ناکام بماند.

امین قاسمی نژاد در دقیقه ۹ تک گل بازی را به ثمر رساند. آرمین سهرابیان نیز در دقیقه ۶+۹۰ گل مساوی سایپا را زد. همچنین در دقیقه ۱۳ صادق بارانی پنالتی سایپا را از دست داد.

با این نتیجه، شهرخودرو ۴۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. سایپا نیز با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

گزارش بازی

در دقیقه ۹، ارسال علی نعمتی به روی دروزه سایپا با ضربه سر امین قاسمی نژاد وارد دروازه تیم مهمان شد و شهرخودرو به گل نخست بازی دست یافت.

پس از این گل و به فاصله سه دقیقه، سایپا به علت برخورد توپ با دست محمدحسین مرادمند صاحب ضربه پنالتی شد اما سید مهدی رحمتی در ادامه عملکرد درخشان خود در هفته‌های اخیر توانست ضربه صادق بارانی را مهار کند و درازه تیمش را بسته نگه دارد.

در ادامه بازی با تسلط بیشتر شهرخودرو که در غیاب سرمربی خود به میدان رفته بود دنبال شد و مشهدی ها صاحب چند موقعیت دیگر شدند که منجر به گل دوم نشد.

در نیمه دوم، سایپا صاحب موقعیت گلزنی خطرناکی شد که  واکنش رحمتی اجازه نداد سایپا روی توپ ارسالی محمدفرد از سمت راست زمین به گل تساوی دست یابد و شوت رمضانی توسط مدافعان شهرخودرو دفع شد.

بازی در این نیمه موقعیت های زیادی نداشت تا اینکه در دقایق اضافه نیمه دوم، روی ارسال بلند به روی دروازه شهرخودرو، آرمین سهرابیان در دقیقه ۶+۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند و بازی به تساوی کشید.

شهرخودرو: سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، حسن جعفری (امید منصوری)، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، میلاد سرلک (علی طاهران) ، روح‌الله سیف‌اللهی (حسین مهربان) ، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی (علی نبی زاده) و محمد قاضی (سعید صادقی).

سایپا: حامد فلاح‌زاده، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، عارف حاجی‌عیدی، حسین کامیاب (محمدرضا سلیمانی)، مجید علیاری (امیرعلی صادقی)، رضا جعفری (مرتضی آقاخان) و آرمان رمضانی.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.