پرسپولیس و سایپا فردا (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ابتدا به خاطر تاخیرم عذرخواهی می‌کنم. این که زمان بازی عوض شده مهم نیست. مطمئنا ساعت ۳ سرما کمتر است. ما در این روزها درگیر ریکاوری بودیم و برای بازی فردا آماده هستیم.

او درباره شایعاتی مبنی بر جذب یک بازیکن خارجی گفت: درباره مذاکرات با بازیکنان باید از باشگاه سوال پرسیده شود. تمام تمرکزم روی چهار بازی‌ای است که داریم و روی این بازی‌ها فکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به اشتباه کنعانی‌زادگان در بازی گذشته، ممکن است ترکیب دفاعی تغییر کند، توضیح داد: من نمی‌دانم چه اشتباهی را می‌گویید اما به خاطر فشردگی مسابقات تغییراتی خواهیم داشت. برای همه بازی‌ها این تغییرات وجود دارد.

کالدرون درباره ارزیابی‌اش از تیم سایپا بیان کرد: همانطور که می‌بینید همه تیم‌ها مقابل ما خوب بازی می‌کنند و بازی سختی خواهیم داشت. این یک بازی خاص برای تیم‌های مقابل ما است. فکر می‌کنم بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم که فردا بازی خیلی سختی نداشته باشیم، چون تا امروز همه بازی‌هایمان سخت بوده است. همه رقبای ما خوب بودند و خوب دفاع کردند. مسلما اگر نتوانیم گل اول را بزنیم، به مشکل بخوریم.

او در ادامه درباره تاکتیک تیمش باتوجه به کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه شهر قدس، تصریح کرد: حریف ما بیشتر از بازی مستقیم استفاده می‌کند. ما یک مهاجم قد بلند 190 سانتی‌متری نداریم و سبک بازی‌مان به شکل دیگری است. ما همان روش خودمان و بازی خودمان را خواهیم داشت و اگر وضعیت زمین بد است، با مشکل روبرو می‌شویم. از طرفی شرایط زمین تمرین ما خوب نیست و به همین دلیل در همان شرایط زمین شهر قدس تمرین می‌کنیم و بازیکنان با این شرایط وفق پیدا کردند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به تشبیه کردن ترابی به مسی گفت: به نظرم این مقایسه‌ها نباید انجام شود. البته ترابی خیلی آماده است و من از این بابت خوشحالم. همه ما از کیفیت ترابی خیلی لذت می‌بریم.

کالدرون درباره غیبت عالیشاه در بازی فردا گفت: من مربی تیم هستم و درباره ۲۵ بازیکنی که دارم، تصمیم می‌گیرم. من تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت است. این تصمیم مربی است و ممکن است بازیکن و هواداران از آن خوشحال نباشند.

کالدرون در ادامه در واکنش به این که سید جلال حسینی از کادرفنی پرسپولیس ناراحت است، اظهار کرد: ما یک رابطه خیلی خوب با کاپیتان تیم داریم. چه او بازی کند و چه بازی نکند، همیشه رفتار خوبی دارد. ظاهرا برخی از خبرنگاران به دنبال جنجال هستند. ما خیلی رابطه خوبی داریم و همانطور که اول فصل گفتم، سه مدافع وسط بین‌المللی داریم. زمانی که دو نفر از آن‌ها بازی کند، یک نفر بیرون می‌ماند. ما بازی‌های فشرده‌ای داریم و باید همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: همه گروه‌ها سخت هستند ولی من این گروه را دوست دارم چون همه آن‌ها را به خوبی می‌شناسم. من به تیمم اطمینان دارم. مسلما بازی‌های سختی خواهیم داشت و امید دارم و اطمینان دارم که به مرحله بعد صعود کنیم.

کالدرون در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها هستند، تصریح کرد: باید بازی به بازی پیش برویم و همیشه به دنبال زیاده‌خواهی باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.