بشار رسن در سال‌های اخیر همواره از بهترین‌های پرسپولیس بوده و با وجود اینکه بارها در دریافت حق‌وحقوقش با بدقولی‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده، اما جز یکی دو مورد اعتراضی نکرده است.

مربیانی هم که در چند فصل اخیر با پرسپولیس کار کرده‌اند از عملکرد فنی و اخلاقی بشار رسن رضایت کامل داشته‌اند. یحیی گل‌محمدی نیز از هر نظر از بشار رضایت دارد و طبیعی است که خواهان حفظ او در تیمش باشد.

در این میان یک مشکل بزرگ وجود دارد که شاید باعث جدایی این بازیکن خوش تکنیکی از جمع سرخپوشان شود. واقعیت امر این است که قرارداد بشار ۳۸۰ هزار دلار است که با قیمت دلار امروز به ریال رقم بسیار سنگینی می‌شود. اگر رقم دلار را ۲۱ هزار تومان در نظر بگیریم قرارداد بشار تقریباً هشت میلیارد تومان خواهد شد.

بشار انتظار دارد قراردادش در حالت طبیعی نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد. اگر قرار باشد ۲۰ درصد دیگر قرارداد بشار افزایش پیدا کند آن وقت پرسپولیس فصل آینده تقریباً باید ۱۰ میلیارد به هافبک عراقی‌اش پرداخت کند. در چنین شرایطی طبیعی است که مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد بشار دچار تردید شوند.

باشگاه پرسپولیس فعلاً پیشنهاد تمدید قرارداد به هافبک عراقی‌اش نداده به این خاطر که در پرداخت مطالبات او سخت به مشکل خورده است. شاید اگر بشار بپذیرد که مبلغ قراردادش را نسبت به فصل قبل کاهش دهد یا به ریال قرارداد ببندد، در پرسپولیس ماندنی شود در غیر این‌صورت احتمال خداحافظی او از پرسپولیس زیاد است.

البته باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره سعی کرده دستمزد خارجی‌های خود را با ارز دولتی پرداخت کند، اما در حال حاضر برای فراهم کردن ارز دولتی به مشکل خورده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.