ظاهراً دو نفر از داخل باشگاه پرسپولیس با برخی از بازیکنان این تیم تماس گرفته و عنوان می‌کنند که آن‌ها در لیست برانکو برای فصل آینده نیستند! این دو نفر قصد دارند با این کار خود تفرقه‌افکنی کرده و وجهه برانکو را نزد شاگردانش خراب کنند. 

شنیدیم این دو با دو بازیکن باتجربه و در عین حال کلیدی پرسپولیس هم تماس گرفته و به آن‌ها تلقین کرده‌اند در لیست مازاد برانکو هستند و مرد کروات آن‌ها را نمی‌خواهد. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ لیست مازاد به باشگاه پرسپولیس نداده و حتی تأکید کرده همه بازیکنانش را می‌خواهد. حالا چرا این دو با شاگردان برانکو تماس تلفنی گرفته و آن‌ها را نسبت به سرمربی خودشان بدگمان کرده‌اند، مشخص نیست. 

به نظر می‌رسد دوستان در باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده باشند که حفظ برانکو با این طلب و دستمزد کار بس دشواری است. بنابراین به این دو نفر مأموریت داده‌اند که بین برانکو و شاگردان باتجربه اش اختلاف بیندازند. برانکو هم که در کرواسی به سر می‌برد و از همه جا بی‌خبر است. بازیکنان هم به سرمربی خود دسترسی ندارند و همین موضوع باعث سوء‌استفاده این افراد شده است. 

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید این دو نفر بدون هماهنگی با برانکو ایوانکوویچ با برخی بازیکنان تیم‌های دیگر هم تماس برقرار کرده و به آن‌ها می‌گویند در لیست سرمربی پرسپولیس هستند!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.