بابک رحمانی، معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در حوزه تولید خودرو تاکنون پیشرفت خوبی داشته ایم، به طوری که در مجموع  ۱۴۲ هزار دستگاه تولید داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٣١ درصد رشد داشته است.

او بیان کرد: ۹۵ هزار دستگاه تاکنون تحویل داده شده است که ٢١ درصد رشد نسبت به قبل افزایش داشته است. از شهریور سال گذشته تاکنون ۵۱ هزار دستگاه معوق تحویل داده شده که این روند نسبت به مدت مشابه سال قبل، ٧٠ درصد بهبود یافته است.

رحمانی افزود: در حوزه بازاریابی و فروش مهم‌ترین هدف، انجام فرایند فروش به صورت غیرحضوری است تا با حداقل ممکن مراجعه خدمات ارائه شود. اکنون ۴۵ خدمت به صورت  غیر حضوری انجام می شود.

معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تلاش داریم خدمات فروش را افزایش دهیم. پروژه ckd هم تا حد زیادی تعیین و تکلیف شده است.

رحمانی در خصوص تولید خودرو Glx بنزینی هم گفت: این خودرو در حال حاضر دیگر تولید نمی‌شود.

به گفته این مقام مسئول محصول جدید ایران خودرو (کا  ١٣٢)  به زودی قیمت گذاری خواهد شد و با قیمت مصوب تحویل داده خواهد شد.

رحمانی با اشاره به تعویق تحویل برخی از قطعات خودروها تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم تمام تعهدات را به موقع انجام دهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.