امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری گفت: با تیمی بازی داریم که دنبال ارزش‌های فوتبال است. افاضلی به دنبال فوتبال زیبا است و دفاعی بازی نمی‌کند. تیم ما نیز نشان داده چه فوتبال زیبایی انجام می‌دهد. زمین دستگردی چمن بلندی داشت و خشک بود اما ۶۰۰ پاس دادیم و آمار خوبی درست کردیم و بدشانس بودیم.

قلعه نویی ادامه داد: بازیکنان پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند و باید از آن‌ها و مسؤولان باشگاه تشکر می‌کنم که موارد بهداشتی را به خوبی فراهم می‌کنند. امیدوارم بازی فردا زیبا باشد، در جدول شرایط حساسی در جدول داریم و برای حفظ جایگاه دومی به ۳ امتیاز بازی نیاز داریم و امیدوارم بازی را ببریم.

سرمربی سپاهان همچنین گفت: همه تیم‌های بزرگ در نیم‌فصل دوم چنین شرایطی را دارند منتهی شرایط سپاهان عجیب است، طبق آمار از ابتدای فصل در هر بازی موقعیت‌های گلزنی فراوانی را داشتیم؛ برخی بازیکنان سپاهان هنوز به آن پختگی لازم نرسیده‌اند تا بدانند لباس چه تیمی را بر تن دارند.

او درباره شرایط بازیکنانش برای بازی فردا گفت: محسن مسلمان و امید نورافکن را فردا در اختیار نداریم، نورافکن هنوز برای بازی آماده نشده است همچنین ترکمان نیز جزو غایبین فردا سپاهان است. به عنوان یک سرمربی در دو حالت خیال آسوده‌ای دارم، اول این‌که تیمم ایجاد موقعیت کند و دوم این‌که بازیکنانم به حریف اجازه خلق موقعیت ندهند. از ابتدای فصل بازیکنانم این کار را به نحو احسن انجام دادند و در طی تمرینات نیز روی ضربه به دروازه متمرکز شدیم تا تمرکز بازیکنان افزایش یابد تا برای این بازی فینال‌گونه آماده شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.