مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: فوتبال همیشه فرازو نشیب زیادی دارد. در چنین شرایط زمانی مسلما این حالت بیشتر می شود اما خیلی مهم است که وقتی در شرایط سخت هستید، ناامید نشویم و زمانی که در فراز هستیم، مغرور نشویم.

وی افزود: سعی کردیم بعد از دو دیدار که پس از شروع مجدد لیگ داشتیم، بازیکنان را از نظر روحی بازسازی کنیم. مقابل سپاهان خیلی خوب نبودیم و در بازی با شهرخودرو ناباورانه باختیم؛ در حالیکه خیلی خوب بودیمو در دقیقه ۹۰ یک موقعیت به حریف دادیم که باورمان نمی شد.

جلالی عنوان کرد: در فوتبال اصطلاحی داریم که می گوید وقتی خوب نیستید و برنده می شوید، باید نگران باشید ولی وقتی خوب هستید و برنده نمی شوید، معنایش این است که به آینده می توانید امیدوار باشید. فردا چهره خیلی بشاش و قوی از تیم و بازیکنان ما خواهید دید.

سرمربی گل گهر در مورد بازی مهم و ۶ امتیازی با پیکان گفت: هفته پیش شهرخودرو ما را شکست داد و در دقیقه ۹۰ به حریف موقعیت دادیم. بازی فردا هم خیلی مهم و تاثیرگذار است و اهمیت این مساله را به بازیکنان گفته ام. بازیکنان هم احساس مسئولیت بالایی خواهند داشت.

جلالی در مورد شناختش از پیکان عنوان کرد: شناخت خوبی از نفرات دارم و برخی از این بازیکنان را من از تیم های پایه آورده بودم اما در فوتبال نمی توانید به گذشته استناد کنید زیرا بستگی به شرایط بازیکنان در همان هفته و روز دارد. دو بازی پیکان مقابل ذوب آهن و پرسپولیس را دیده ام و تمرکزمان روی همین دو مسابقه است و شناخت خوبی از حریف داریم.

وی در مورد ۲ شکست متوالی گل گهر سیرجان اظهار داشت: مقابل تیم های دوم و سوم جدول شکست خوردیم اما در فوتبال مقابل هر تیمی که باخت بیاورید و دو شکست را متحمل شوید، فشارهایی به تیم وارد می شود. مسئولیت تیم با من است و سعی کرده ام به همراه اعضای هیات مدیره به تیم روحیه بدهیم.

سرمربی گل گهر در مورد مسابقه معوقه پارس جنوبی و استقلال گفت: الان در وضعیتی هستیم که لازم نیست به بازی های دیگر نگاه کنیم. ما این موضوع را درک کردیم و می خواهیم خودمان سرنوشت را رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه چرا تیم هایی با امکاناتی مثل پیکان، گل گهر، سایپا و ذوب آهن در انتهای جدول لیگ قرار گرفته اند، اظهار داشت: موضوع خیلی مهمی است که باید روی آن تحقیق شود. اگر فوتبال به روال باشد و قواعد خیلی تغییر نکند، نباید این اتفاق رخ بدهد. تیم های پایین جدول مثل سایپا و گل گهر خیلی خوب بازی می کنند اما در بالای جدول خیلی از تیم ها ساده بازی می کنند. وقتی یک فصل ۱۰ ماه طول بکشد، این فصل نرمل است و توقع بازخورد مثبت و پیشرفت دهنده از لیگ داریم اما این فصل ۱۴ ماه طول کشیده نمی توان بازخوردهای خوبی مشاهده کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.