بازیگر سریال «خواب و بیدار» به سوال مهران مدیری درباره تاریخ تولدش پاسخ دقیقی نداد و گفت: من بهمن ماهی هستم؛ یک شخصیت افسانه‌ای معتقد است که شناسنامه را باید برگ برگ کرد و به باد داد؛ چراکه با این کار مشکل خیلی از آدم‌ها حل می‌شود. حتی برناردشاو می‌گوید اگر سنت را بفهمند که هیچ، اما اگر خودت بگویی ابلهی!

مدیری گفت: چیزی گفتید که همه درها را به روی من بست (خنده) اجازه بدهید من بگویم تا آن آدم ابله، من باشم!

نونهالی ادامه داد: شما هم بگویید من تایید و تکذیب نمی‌کنم. من هستم و اینترنت با چهار روایت سن که دو مورد از آن‌ها تاریخ تولد خواهرهایم است.

نونهالی درباره نقش متفاوت «ناتاشا» در سریال «خواب و بیدار» عنوان کرد: نقش خوب در یک فیلمنامه خوب شکل می‌گیرد و در قصه تاثیرگذار است. نقش «ناتاشا» در فیلمنامه خیلی خوب پرداخت شده بود؛ در نتیجه سرگذشت و سرنوشت شخصیت برای مخاطب مهم بود. بازی در این سریال برای من سه مرحله لذت بخش داشت؛  یک بار سر صحنه، بار دیگر زمانی که سریال را تماشا کردم و در نهایت زمانی که بازخورد مخاطبان را دیدم وشنیدم.

نونهالی در پاسخ به سوال مدیری درباره ورزش کردن، گفت: باشگاه که نمی روم، اما در حد نرمش‌های روزانه انجام می‌دهم.

مدیری ادامه داد: به خاطر این گفتم که حتماً ورزش می‌کنید؛ چون سن‌تان اصلاً به شما نمی‌آید (خنده)

نونهالی هم گفت: اجازه بفرمایید شما دقیقاً از سن من چه می‌خواهید؟! اتفاقاً دقیقاً در سن من باید این شکلی باشید.‌ ای کاش در این نظرمان تجدید نظر کنیم؛ چرا که بانوان ما از یک سنی به بعد از خیر خودشان می‌گذرند. در برنامه‌ای خانمی را دعوت کردند و مجری گفت که این مادر ما در سنین بالا گواهینامه رانندگی گرفته است؛ حال آنکه آن خانم  فقط ۵۳ سال داشت!

داور مسابقه «عصر جدید» درباره حضور در این مسابقه و واکنش مخاطبان درباره داوری ها، توضیح داد: داوری همیشه با آرای مخالف مردم مواجه است؛ البته برخی مخاطبان مخالفت و رفتار حادی را با آرای داوران عصر جدید و برنامه های این چنینی نشان می‌دهند. به هر حال بشر سه سودای بازیگری، پادشاهی و قضاوت را همواره در ذهن داشته و دارد؛  قضاوت کاری سخت در جهان است.

نونهالی از زندگی مشترکش با رامین حیدری فاروقی مستندساز، ابراز خرسندی کرد و  درباره کم کاری او گفت: فعالیت هنری ایشان کم نشده؛ چرا که حدود ۱۰ سال در حال کار بر روی مستند خشت بهشت بود و اخیراً هم مشغول رساله دکتری است. خوشبختانه روال زندگی خوب است؛ ما اولین شنونده همدیگر هستیم و من این را خیلی دوست دارم. دخترم «خاتون» هم نازنین من است؛ او ۲۳ ساله است و فارغ التحصیل سینما گرایش تدوین.

نونهالی در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه دوست داشت سیاستمدار باشد یا نه، گفت: اگر به واقع احزابی بودند و سیاستمدار بار می‌آورند، شاید من هم سیاستمدار می‌شدم؛ به ویژه که امروز سیاستمداری کم از بازیگری هم نیست!

نونهالی در ادامه اظهار کرد: اما آقای مدیری اگر قدرتی داشتم، یک واژه را جلوی رویم می‌گذاشتم به نام رانندگی و برای آن تا می‌توانستم قوانین سخت وضع می کردم. رانندگی در کشور ما، واقعاً موجب سر افکندگی است و امیدوارم کسی که قدرت و توانش را دارد، بحث رانندگی را اصلاح کنند.  اگر کاره‌ای بودم بعد از اصلاحات، قوانین دشواری را برای رانندگی در نظر می‌گرفتم و پای آن می‌ایستادم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.