برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شب گذشته (پنجشنبه ۲۲خرداد)، میزبان الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی، زوجِ بازیگرِ سینما و تلویزیون کشورمان بود. در این برنامه، این زوج درباره نحوه آشنایی، ازدواج‌ و خصوصیات رفتاری‌شان صحبت کردند.

در بخشی از این برنامه، امین زندگانی درباره مشکل دیر خوابیدن الیکا رزاقی گفت: « ما آن اوایل زندگی، سر این موضوع خواب، به شدت مشکل داشتیم. من ۱۲ شب می‌خوابیدم و ۶ صبح بیدار می‌شدم، ولی الیکا تازه ۶ صبح می‌خوابید و ظهر بیدار می‌شد، از یک جایی دیدم اصلا یکدیگر را نمی‌بینیم، فقط عین نگهبان‌ها، شیفت‌مان را عوض می‌کنیم. البته خوشبختانه الان به تفاهم رسیده‌ایم.»

مدیری در ادامه، درباره نحوه آشنایی این دو بازیگر پرسید و زندگانی در پاسخ گفت: «برای یک کار با من تماس گرفتند، آن‌جا که رفتم، در دفتر یک دختر با چشمانی درشت و لب‌هایی خندان نشسته بود که من را نگاه می‌کرد. او با ذوق و خنده به من سلام کرد و دیگر همه چیز از همان‌جا شروع شد. هنوز هم نمی‌دانم که چرا می‌خندید؟»

مدیری، دلیل خنده‌های عبدالرزاقی را پرسید و او در پاسخ گفت: «آن زمان من تازه وارد کار شده بودم و به اندازه امین معروف نبودم. چون ایشان را می‌شناختم، بسیار هیجان زده شدم و زمانی که متوجه شدم با ایشان همبازی هستم، بدون این‌که رقم قرارداد را نگاه کنم، آن را امضا کردم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.