جمشید تقی‌زاده در دیدار با استاندار گلستان اظهار داشت: نگاه وزارت ورزش و جوانان تبدیل ادارات کل به مجموعه های چابک، هوشمند و اثربخش است.

وی یادآور شد: تاکنون به دلیل تعطیلی‌های ناشی از ویروس کرونا قریب به ۶ هزار میلیارد تومان به ورزش خسارت وارد آمده که البته تلاش ما برنامه محوری و ارتقا ورزش در سطح کشور و استان‌ها است.

هادی حق‌شناس استاندار گلستان نیز در این دیدار گفت: گلستان آمادگی برگزاری تورنمت‌های بین‌المللی ورزشی را دارد که می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های ورزشی استان ضمن برجسته‌سازی گلستان در افزایش نشاط اجتماعی موثر باشد.

وی افزود: استان گلستان در ورزش‌هایی مانند بسکتبال، والیبال، کبدی، سپک‌تاکرا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جزو استان‌های شاخص کشور است و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان شاهد درخشش ورزشکاران استان و شکوفایی دیگر رشته‌های ورزشی در گلستان باشیم.

حق‌شناس با تاکید بر جایگاه ورزش بین مردم استان اظهار داشت: توجه به ورزش و ارتقا امکانات ورزشی در گلستان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد می‌شود.

در این دیدار که با حضور رامین احمدی طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران همراه بود، تقی‌زاده حکم مدیریت قاسم برزمینی را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان توسط استاندار گلستان به وی ابلاغ و ارائه کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.