بعد از اتمام ثبت نام ۱۰ روزه متقاضیان در طرح فروش فوری ۲۵ هزار دستگاه خودرو که از ۴ خرداد تا ۱۴ خردادماه اجرایی شد، امروز مراسم قرعه کشی ثبت نام کنندگان اولیه محصولات ایران خودرو در حال برگزاری است.

براساس آمار در ثبت نام اولیه طرح فروش فوری ۲۵ هزار دستگاه خودرو که سهم ایران خودرو ۱۵ هزار دستگاه بود حدود ۴ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۸۴ نفر متقاضی خرید ۴ محصول این شرکت بوده اند.

مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو هم اکنون در شرکت ساپکو با حضور ناظرین بازرسی کل کشور، وزارت صمت، وزارت اطلاعات، پلیس امنیت، دادستان کل کشور و سازمان حمایت در حال برگزاری است و در نهایت منتخبین قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص و باید ظرف ۴۸ ساعت هزینه خودروها توسط متقاضیان پرداخت شود.

اسامی منتخبین این طرح پس از پایان قرعه کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر می‌شود. البته متقاضیانی که در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده نشوند نیز می توانند در طرح پیش فروش ۱۲ مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت کنند.

در روند ثبت نام 4 محصول ایران خودرو حدود 5 میلیون و 273 هزار و 856 نفر اقدام به ثبت نام کرده بودند که با راستی آزمایی اطلاعات امروز 4 میلیون و 744 هزار و 984 نفر حائز شرکت در قرعه کشی شده اند.

مشاهده سهمیه هر 4 محصول شرکت ایران خودرو در این طرح فروش فوری نشان می دهد کمترین سهم به رانا با ظرفیت 630 دستگاه اختصاص دارد.

علاوه بر این سهمیه پژو پارس (TU5) 4 هزار دستگاه ، سهمیه پژو 206 معمولی 6 هزار و 370 دستگاه و سهمیه پژو 405 اس ال ایکس 4 هزار دستگاه اعلام شده است.

بر این اساس افرادی که برای خرید پژو 405 ثبت نام کرده اند بیشترین شانس برنده شدن را دارند و ثبت نام کنندگان پژو پارس کمترین شانس را دارند به طوری که از بین 542 متقاضی یک نفر برنده خواهد شد.

در حال حاضر روند قرعه کشی خودرو رانا آغاز شد

بنا بر اعلام شرکت ایران خودرو با اتمام قرعه کشی خودروی رانا متقاضی خرید خودرو تا 48 ساعت فرصت دارد تا هزینه خودرو را واریز کند.

پس از اتمام مراسم قرعه‌کشی و تأیید نهایی توسط ناظران، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به‌نشانی esale.ikco.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 قرعه کشی پژو405 اس ال ایکس آغاز شد

با اتمام قرعه کشی خودروی پژو405 اس ال ایکس روند قرعه کشی پژو 206 معمولی آغاز شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.