به گزارش روزنامه نیشن، تصویر منتشر شده از نواز شریف، نخست وزیر پیشین پاکستان در رسانه‌های اجتماعی باعث شده تا در میان اعضای حزب حاکم "تحریک انصاف" که خواستار بازگشت وی برای مواجهه با پرونده‌های فساد هستند، بحث به وجود بیاید.

این تصویر، نواز شریف را در کافه‌ای نشان می‌دهد که دارد در کنار نوه‌هایش چای می‌نوشد. در این تصویر، وی با یک شلوار آبی و یک کلاه دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که در وضعیت سلامت خوبی قرار دارد.

برخی از وزرای دولت عمران خان، نخست وزیر پاکستان درباره ماهیت وخیم بودن سلامت نواز شریف تردید دارند و می‌گویند، نواز شریف در خیابان‌های لندن می‌گردد و حتی در این دوران پاندمی کرونا ماسک به صورت ندارد.

وزیر علوم پاکستان گفت:‌ این تصویر از نواز شریف در حال نوشیدن چای در یک کافه سیستم قضایی، عدالت و قانون ما در معرض خطر قرار می‌دهد. این تصویر همچنین به ما می‌گوید که چه تعداد افراد می‌توانند به مسئولیت‌پذیری سیستم عدالت ما در کشور اعتماد کنند.

انتشار تصویر نواز شریف در لندن

شهباز گیل، مشاور نخست وزیر کنونی پاکستان نیز گفت: نواز شریف پس از آنکه به دادگاه دروغ گفت، از کشور خارج شد. اعضای خانواده شریف فکر می‌کنند که مردم احمق هستند. ما از نواز شریف می‌خواهیم تا به پاکستان برگردد و با پرونده‌های فساد روبرو شود و به آنها پاسخ دهد.

همچنین با منتشر شدن این تصویر در رسانه‌های اجتماعی، بحثی درباره وضعیت سلامت نواز شریف به وجود آمده و بسیاری از منتقدانش می‌پرسند که اگر نواز شریف خوب است، چرا به کشور برنمی‌گردد.

مریم نواز، دختر نخست وزیر پیشین پاکستان مدعی شده که این تصویر از سوی برخی از عناصر که به دنبال تخریب وجهه پدرش هستند، منتشر شده است.

پیشتر در ژانویه سال جاری میلادی، تصویر دیگری از نواز شریف در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که در حال نوشیدن چای در یک رستوران است و این مساله باعث انتقادهای زیادی علیه وی شد که شاید با یکسری توافق توانسته از کشور خارج شود.

سخنگوی حزب "مسلم لیگ" پاکستان شاخه نواز گفت: نواز شریف به توصیه پزشکش برای قدم زدن از منزل خارج شده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.