روایت دسترسی سردار سلیمانی به اتاق خواب سران اسرائیل/ نقش حاج قاسم در پیروزی‌های مقاومت فلسطین

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شهید قدس می‌نامند؛ فرمانده مجاهد و باتقوایی که خواب را از چشمان صهیونیست‌های کودک‌کش و غاصب ربوده بود.

این مرد، دست فلسطینی‌ها را پُر کرد

مقام معظم رهبری، در تاریخ ۱۸ دی ۹۸ در دیدار مردم قم،با اشاره به نقش حاج قاسم سلیمانی در تقویت مقاومت مردم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی، اظهار داشتند: آمریکایی‌ها در مورد فلسطین طرحشان و نقشه‌شان این بود که قضیه فلسطین را به فراموشی بسپرند؛ فلسطینی‌ها را در حالت ضعف نگه دارند که جرئت نکنند دم از مبارزه بزنند. این مرد، دست فلسطینی‌ها را پُر کرد؛ کاری کرد که یک منطقه کوچکی، یک وجب جا مثل نوار غزه در مقابل رژیم صهیونیستی با آن همه ادعا می‌ایستد، کاری و بلایی سرِ آن‌ها می‌آورد که آن‌ها سر ۴۸ ساعت می‌گویند آقا بیایید آتش‌بس بدهید؛ این‌ها را حاج قاسم سلیمانی کرد. دستشان را پُر کرد.کاری کرد که بتوانند بِایستند، بتوانند مقاومت کنند. این چیزی است که برادران فلسطینی ما مکرّر در مکرّر پیش خود بنده گفته‌اند. البتّه من می‌دانستم، امّا آن‌ها هم آمدند پیش ما شهادت دادند. در سفرهای متعددی که این رهبران فلسطینی آمدند، همه آن‌ها این را [گفتند].

توان تحمل دشمن به ۲ روز نکشید

در نتیجه مجاهدت و تدبیر حاج قاسم سلیمانی، مقاومت فلسطین که در ژوئن ۲۰۱۴ (خرداد ۱۳۹۳)، صهیونیست‌های متجاوز را ظرف ۵۲ روز از پای درآورده بودند، در آبان ۹۷، صهیونیست‌ها را فقط ظرف مدت دو روز یعنی کمتر از ۴۸ ساعت از پای درآوردند و در آن مقطع، سران رژیم صهیونیستی درخواست آتش بس به مقاومت فلسطین دادند.

او شهید قدس است

«اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسم تشییع سپیهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: اعلام می‌کنم فرمانده شهید سلیمانی همه زندگی خود را در پشتیبانی و حمایت از مردم فلسطین و مردم مظلوم منطقه سپری کرد. او فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، او شهید قدس است.

نقش حاج قاسم در پیروزی‌های مقاومت فلسطین

حاج قاسم در نبردها و پیروزی‌های مقاومت فلسطین برابر متجاوزان و اشغالگران صهیونیستی نیز نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و رد تفکر و استراتژی عملیاتی وی در پیروزی‌های مقاومت فلسطین بر صهیونیست‌ها در نبردهای ۲۲ روزه (زمستان ۸۷) و  ۴۸ ساعته (آبان ۹۷) و ... آشکار بود.

سفرهای حاج قاسم به غزه

مسئولان حماس و فرماندهان گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرماندهی سرایا (گردان‌های جهاد اسلامی) در غزه، بارها از نقش حاج قاسم در یاری رساندن به مقاومت فلسطین در نبرد با صهیونیست‌ها سخن گفتند. «احمد عبدالهادی»، یکی از رهبران حماس و نماینده این جنبش در لبنان، پس از شهادت حاج قاسم در مصاحبه‌ای گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس بارها به نوار غزه سفر کرده بود و در ایجاد خطوط دفاعی مشارکت داشت.

روایت دسترسی‌ سردار سلیمانی و نیروهای مقاومت تا داخل اتاق خواب مقامات صهیونیستی 

حسین امیرعبداللهیان در بخشی از گفت‌وگوی خود در میز فرامتن برنامه اینترنتی نگار پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir با اشاره به نقش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پیروزی‌های محور مقاومت بر دشمن صهیونیستی اظهار کرد: دسترسی‌های سردار سلیمانی و تیم ایشان و نیروهای مقاومت در داخل سرزمین‌های اشغالی تا داخل اتاق خواب مقامات ارشد رژیم صهیونیستی بود و این موضوعی نیست که بعد از شهادت سردار سلیمانی متوقف شده باشد یعنی جانشینان ایشان و افراد دیگری در حوزه مقاومت که برای امنیت منطقه و امنیت جمهوری اسلامی و آرامش در جهان اسلام دغدغه‌ جدی دارند، همین رویه رادنبال می‌کنند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: بنابر اینکه گفته می‌شود رژیم صهیونیستی از درون در حال اضمحلال است ناشی از دسترسی‌هایی است که برای محور مقاومت و جمهوری اسلامی وجود دارد واین یک بلوف سیاسی نیست؛ البته این موضوع جزییات بیشتری دارد که شاید مقامات ذی ربط و مرتبط با این قضیه در زمان دیگری بخ واهند مطرح کنند.

امیر عبداللهیان تصریح کرد:، اما مهمترین پدیده در دوران حیات سردار سلیمانی تغییر معادله قدرت به نفع مقاومت و به ضرر رژیم صهیونیستی بود و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتقام اصلی از خون شهید سلیمانی خروج نیروهای تروریستی آمریکا از منطقه است که قطعا محقق می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.