سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: با اجرای دستور العمل های بهداشتی مقابله با کرونا برای کسب و کارهای مختلف، رستوران‌ها و هتل‌ها جزو مشاغلی هستند که بیشترین محدودیت‌ها بر آنها اعمال شده است اما پس از گذشت نزدیک به ۲ ماه زمان بازگشایی این اصناف مشخص شد.

وی در ادامه بیان داشت: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا هتل‌ها و رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از ماه مبارک رمضان به صورت کامل بازگشایی می‌شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: رستوران‌ها به صورت بیرون بر فعالیت خود را از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز کرده بودند اما با این ابلاغیه این اماکن می‌توانند فعالیت خود را با پذیرش مشتری در محل نیز ادامه دهند، هتل‌ها نیز پذیرش مسافر را آغاز و خدمات رستورانی را نیز بعد از پایان ماه مبارک رمضان از سر خواهند گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه این مصوبه تنها در مورد رستوران‌ها و هتل‌ها است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر فعالیت دیگر مشاغل پر ریسک که قبلاً ممنوعیت آن اعلام شده بود پا برجا بوده و پلیس برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.