در حالی که دنیا درگیر شیوع همگانی بیماری کووید ۱۹ است و حتی دیدارها و مراودات روزمره جوامع هم تحت‌تاثیر این ماجرا محدود شده است، مجموعه نوو نوردیسک نگران تماس بیماران خود از جمله افراد مبتلا به چاقی و سایر بیماری‌های مزمن شدید بوده است و به شدت دغدغه افرادی را دارد که خود و یا اعضای خانواده آنها تحت‌تاثیر این بیماری ها قرار دارند.

بر همین اساس، این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، متعهد است تا اطمینان یابد تمامی داروها و محصولات پزشکی بدون وقفه در دسترس بیماران قرار می‌گیرد و لذا تمام تلاش خود را انجام‌می‌دهد تا با پشتیبانی از دولت‌، مراجع بهداشت و سلامت و انجمن‌های مربوطه به عرضه تجهیزات درمانی، ارائه مهارت‌ها و امکانات تحقیقی یاری رسانده و به رفع نگرانی‌ها درباره سطح دسترسی به داروها کمک کند.

افراد مبتلا به دیابت کنترل نشده، فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی، اختلالات ریوی و بیماران مبتلا به چاقی با بیماری‌های مرتبط با آن همواره بیشتر از دیگران در معرض بیماری‌ها قرار دارند و در مورد کرونا هم همین‌طور است.

چاقی که خود زمینه‌ساز بسیاری از این بیماری‌ها است می‌تواند از ریسک فاکتورهای نتایج وخیم‌تر در افراد مبتلا به کووید ۱۹ باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.