اسماعیل اکبری فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد: عصر سه‌شنبه در پی تصادف سه دستگاه خودرو سواری در آزاد راه قم به سمت تهران مقابل تیر روشنایی شماره ۶۷ شاهدان این حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و ضمن ارائه اطلاعات به این سامانه درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه دو دستگاه خودرو سواری سمند و یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با یکدیگر برخورد کرده بودند که در پی این برخورد یک نفر آقای ۶۰ ساله دچار مصدومیت از ناحیه قفسه سینه شده و خودروها نیز دچار نشت بنزین شده بودند.

فرمانده آتش‌نشانان اعزامی افزود: آتش‌نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر اقدام به رفع نشت سوخت هر سه خودرو کرده و پس از قطع جریان برق خودروها مصدوم را به بیرون از خودرو منتقل کرده و به محلی امن انتقال دادند.

اکبری یادآور شد: آتش‌نشانان پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس اقدام به انتقال خودروها به حاشیه امن آزادراه کرده و پس از پاکسازی محل حادثه و تحویل خودروها به عوامل پلیس راهور محل حادثه را ترک کردند.

وی در پایان عنوان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.