هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش ۱۴ هزار تومانی قیمت مواجه شد؛ به طوری که در بازار با قیمت ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان به فروش رفت.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۰ هزار تومان کاهش یافت. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی بدون تغییر قیمت ماند. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز در بازار ۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان بود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش یک‌هزار و ۴۰۰ تومانی را تجربه کرد. امروز در بازار هر گرم طلای ۱۸عیار ۶۳۸ هزار و ۶۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان بود.

در همین جال، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در پی اقدام سرمایه گذاران برای سودگیری از رشد روز گذشته قیمت‌ها با کاهش روبه‌رو شد.

هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور با ۰.۴ درصد کاهش، به ۱۷۲۰ دلار و ۹۱ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز سه شنبه ۱.۹ درصد جهش یافته و تا مرز ۱۷۴۶ دلار و ۵۰ سنت پیشروی کرده بود. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۱.۱ درصد کاهش، به ۱۷۴۹ دلار و ۹۰ سنت رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.