سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان امشب درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از کشف یک هزار و ۴۱۷ لیتر الکل اتانول در شهرستان کارون خبر داد.

وی دربیان جزئیات خبر گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو حامل الکل اتانول، مطلع و بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد چهار کارتن الکل اتانول حاوی ۶۰ بطری نیم لیتری را کشف و در این رابطه ۲نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات از متهمان انبار احتکار الکل ها شناسایی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کارون با هماهنگی قضایی از محل احتکار بازرسی کردند.

 عباس زاده خاطر نشان کرد: در بازرسی از انبار، تعداد ۱۸۵ کارتن مایع ضد عفونی الکل اتانول کشف که در مجموع این دو عملیات ۱۸۹ کارتن معادل یک هزار و ۴۱۷ لیتر الکل اتانول از خودرو وانبار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با بیان اینکه هر ۲متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شدند، افزود: مواد ضدعفونی مکشوفه تحویل سازمان غذا و دارو شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.