محمدرضا عارف، در تماس تلفنی با سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با تبریک روز پاسدار و قدردانی از تلاش‌های سپاه پاسداران و بسیج در کمک به ستاد مقابله با کرونا، گفت: ما در کشورمان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با بحران ها و بلایای مختلف رو به رو بوده ایم و تجارب ارزنده ای در مدیریت بحران داریم به خصوص در زمان جنگ تحمیلی که دولت و نیروهای نظامی در کنار هم توانستند بر مشکلات فائق شوند و به همین دلیل می توانیم با همکاری مردم خوب کشورمان از این بحران نیز عبور کنیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان با تصمیمات اتخاذ شده ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم افزود: سپاه و ارتش با برپایی بیمارستان های صحرایی و ضدعفونی کردن معابر و دیگر اقداماتی که برای سلامتی مردم انجام داده اند کمک شایانی به دولت برای مقابله با کرونا کرده اند و انتظار می‌رود این همکاری ها با قوت ادامه داشته باشد.

سردار یزدی نیز ضمن قدردانی از تماس عارف گزارشی از اقدامات انجام شده توسط سپاه محمدرسول الله تهران برای مقابله با کرونا ارائه کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تماس تلفنی با منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از روند آموزش مجازی در دوران کرونا برای دانشجویان کسب اطلاع کرد که وزیر علوم از موفقیت آمیز بودن این سبک آموزش به ویژه در دوران تحصیلات تکمیلی و در دانشگاه های بزرگ خبر داد.

عارف همچنین بر لزوم برنامه ریزی مدون از سوی وزارت علوم برای برگزاری کنکور و روزهای بعد از کرونا تاکید کرد.

وی در تماس تلفنی با محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از همراهی بسیار خوب معلمان در آموزش مجازی به دانش آموزان قدردانی کرد.

وزیر آموزش و پرورش نیز از استقبال چشم گیر معلمان از آموزش مجازی خبر داد و گفت در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک شبکه آموزش مجازی هستیم که به زودی از این شبکه رونمایی خواهیم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.