شکراله حسن بیگی در گفتگویی با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات دوم اسفندماه در استان تهران اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران با مشارکت خوب و به شکل مطلوب برگزار شد. با تلاش ستاد انتخابات استان تهران و کمیته‌های مختلف این ستاد، برگزاری این دوره از انتخابات جزو انتخاباتی بود که حتی یک شکایت نداشته و هیچ صندوق رای ابطال نشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران همچنین عنوان کرد: مشارکت مردم در این انتخابات نشان‌دهنده همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی می‌باشد و نوید دهنده برگزاری مطلوب و با مشارکت حداکثری در سال ۱۴۰۰ می باشد.

حسن بیگی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: چهار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و میان‌دوره‌ای خبرگان در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود از اینرو حساس ترین انتخابات را در پیش داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رشد و بلوغ سیاسی مردم برای ما یک نعمت است و بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری این نظام به پیش می‌رود و تلاش دشمن از طرق مختلف برای شکست انقلاب اسلامی محکوم به شکست است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.