ریدلی اسکات کارگردان مطرح سینمای هالیوود فیلمبرداری فیلم جدید خود با عنوان دوئل را به دلیل شیوع کرونا متوقف کرده است. این فیلم با حضور مت دیمون و بن افلک فیلمبرداری می‌شود.

وی در مصاحبه خود با ورایتی در خلال صحبت‌هایش به سیاستمداران غربی نیز اشاره کرده است و به کنایه به رئیس جمهور آمریکا گفته است که این مرد کله نارنجی که حکمران ما است دیوانه است، نیست؟

او در ادامه می‌گوید که اگر به سیاستمداران دنیا نگاه کنیم نیمی را احمق‌ها و نیمی را هم مستبدان اداره کرده‌اند و حاکمان ارزشمند بسیار کمند. هرکسی که نصف عقل را داشته باشد نمی‌خواهد به دنیای سیاست وارد شود.

او با توجه به اینکه بعد از فاصله کمی از جنگ جهانی به دنیا آمده است کوپن و جیره‌بند را برای اداره جامعه در این روزها پیشنهاد می‌دهد و می‌گوید که شیوه‌ای که در آن سال‌ها برای اداره کشورها استفاده می‌شده است جیره‌بندی بود. چون تحت این شرایط مردم برای خرید مواد غذایی هجوم می‌آورند و با کمبود موادغذایی روبه رو خواهند شد.

در پایان، ریدلی اسکات کیفیت پوشش خبری در آمریکا درباره شیوع ویروس کرونا را بی خردانه توصیف کرد. او همچنین روزهای در خانه را به نقاشی کشیدن بعد از ۱۰ سال سپری می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.