بنا بر اطلاعیه اداره بنادر و دریانوردی قشم، جهت پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار، تا اطلاع‌ ثانوی برنامه فعالیت دریایی در بنادر قشم به شرح ذیل است:

۱- ورود به قشم از طریق بندر شهید ذاکری، فقط برای شهروندان و ساکنین قشم، مقدور است و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع است.

۲- برای تردد به جزیره هرمز در ساعت ۷ صبح هر روز و فقط برای ساکنین جزیره هرمز، مقدور است و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع خواهد بود.

۳- برای تردد به جزیره لارک در ساعت ۸ صبح هر روز و فقط برای ساکنین جزیره لارک، مقدور و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع است.

۴-بندر لافت و پُل، ساعات فعالیت بصورت شبانه‌روزی و تا اطلاع ثانوی، به جز خودروهای حامل اقلام ضروری، مواد غذایی و مایحتاج مردم، ورود هر گونه خودرو به جزیره قشم از طریق بنادر لافت و پُل، ممنوع است.

۵- تا اطلاع ثانوی، فعالیت و تردد در اسکله‌های هنگام، کندالو، شیب‌دراز، طبل، سهیلی، گورزین، گوران و اسکله گردشگری لافت، ممنوع است.

۶-از فردا چهارشنبه ۱۴ اسفند، رفت و آمد دریایی بین بنادر شهید ذاکری در قشم و بندر شهید حقانی در بندرعباس و همچنین بندر پُل در شهرستان خمیر به بندر لافت در جزیره قشم، از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ محدود خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.