محمود محمودزاده، درباره تاثیر ویروس کرونا بر فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیانی که می بایست به صورت حضوری مدارک خود را به ادارات کل، بنیاد مسکن یا شرکت عمران شهرهای جدید ارائه کنند، به تعویق انداخته‌ایم.

وی افزود: مرحله نهایی ثبت نام را فعلا به زمان مقتضی که انشاالله ویروس کرونا مهار شود موکول کرده ایم و در آینده اطلاع رسانی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره فعالیت‌ها، پروژه‌های عمرانی یا افتتاحات در مجموعه های وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: طبیعتاً به دلیل موقعیت کنونی تمامی فعالیت هایی که به صورت جمعی صورت می گیرد و گردهمایی ها را لغو کرده‌ایم. به طور مثال آزمون نظام مهندسی که نیمه اسفند ماه قرار بود برگزار شود را لغو و به زمان دیگری موکول کرده ایم.

محمودزاده ادامه داد: با این وجود فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌های اجرایی به قوت خود باقی است و حتی با تلاش بیشتری نسبت به گذشته دنبال می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که ثبت نام مجدد ظرفیت خالی ایجاد شده از پایش مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن چه زمانی انجام می‌شود؟ گفت: به دنبال ایجاد ساز و کاری هستیم تا متقاضیان بدون مراجعات حضوری نام نویسی  را از داخل منزل انجام دهند؛ که انشاالله ظرف دو سه روز آینده در این باره تصمیم گیری و اطلاع رسانی می‌کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.