محسن هاشمی در حاشیه برگزاری دویست و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر پس از انجام آزمایشات مشخص شد که مشکلی ندارم و البته بنده تا مشخص شدن نتایج آزمایش‌هام در خانه ماندم و امروز نیز در صحن شورا حاضر شده‌ام.

وی با مزاح گفت: البته بنده احساس کردم اگر با این شرایط و قبل از مشخص شدن نتایج آزمایشهایم بیرون بیایم کسی مرا تحویل نخواهد گرفت!

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره آخرین وضعیت سلامتی شهردار منطقه ۱۳ گفت: در این چند روز چند بار تلفنی با آقای رحمان‌زاده صحبت کردم و شهردار منطقه ۱۳ همچنان در بیمارستان  بستری است که البته شهرداری منطقه ۱۳ اذعان دارد که مبتلا به ویروس کرونا نشده اما پزشکان اعلام کرد‌اند از ۴ تستی که از وی گرفته شده، ۳ تست مثبت بوده است.

هاشمی همچنین درباره آخرین تمهیدات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: در این بخش نیز روز گذشته صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری جلسه‌ای را با مدیران حوزه‌های مختلف خدمات و سلامت شهرداری تهران برگزار کرده‌اند و بخشنامه‌ها ابلاغ شده و در واقع شرایط مناسبی فراهم شده است و مراکزی که باید تعطیل شوند نیز تعطیل شده‌اند و هم اکنون مسئولان بر اوضاع مسلط هستند که البته در کشور ما همیشه در لحظات آخر بر اوضاع مسلط می‌شوند!

وی همچنین در مورد برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز در ارتباط با تبصره‌های لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران بحث و تبادل نظر شد و اعضای شورای شهر تهران نیز نظرات خود را در این زمینه اعلام کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.