عباس توکلی، فرماندار چادگان گفت: حسین محمدصالحی با کسب حداکثر آرای اخذ شده، به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان چادگان، فریدن، فریدونسهر و بویین و میاندشت انتخاب شد. در لیست نهایی ۱۰ نامزد انتخاباتی وجود داشت که مجموعا در روز انتخابات ۶۲ هزار و ۴۴۳ رای ماخوذه از شرکت کنندگان گرفته شد.

فرماندار چادگان گفت: به این ترتیب حسین محمد صالحی با کسب ۲۶ هزار و ۹۲۰ رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه شهرستان چادگان، فریدن، فریدون شهر و بویین و میاندشت انتخاب شد و سپس اکبر ترکی با ۱۹ هزار و ۱۸۱ رای، اعظم صالحی رزوه با ۴ هزار و ۸۹۳ رای، در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

طاهری از زنجان به بهارستان رفت

رضا عسگری، فرماندار شهرستان زنجان گفت: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از مجموع ۱۷۲ هزار و ۶۴۷ آرای مأخوذه، مصطفی طاهری با کسب ۵۹ هزار و ۶۰۳ رأی، راهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

بنابر گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام مهدی باقری با کسب ۲۸ هزار و ۵۵۰ رأی و نبی‌اله محمدی نیز با کسب ۱۹ هزار و ۴۷۱ رأی به دور دوم راه پیدا کردند. ۵۴ نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم نامزد نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند که در نهایت تکلیف یک نماینده مشخص شد و ۲ نفر به دور دوم راه یافتند.

نتیجه نهایی انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان یزد به تفکیک آراء

احمد ترحمی، رئیس ستاد انتخابات یزد، در مورد آمار نهایی آراء انتخاباتی نمایندگان استان یزد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: بر اساس نتایج ثبت‌ شده نهایی و رسمی در سامانه جامع انتخابات کشور تعداد ۱۷۱ هزار و ۴۳۴ رای در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اخذ شده که از این تعداد «محمدصالح جوکار» با کسب ۱۰۵ هزار و ۵۴۹  رأی معادل ۷۱ و یک دهم درصد آرا، موفق به راه‌یابی این دوره مجلس شد.

وی افزود: در حوزه تفت و میبد هم تعداد ۵۷ هزار و ۱۵۱ رأی اخذ شده که دکتر«سیدجلیل میرمحمدی میبدی» با کسب ۲۲ هزار و ۸۶ رأی، توانست ۳۸ و ۵۸ دهم درصد آرا صحیح را کسب و موفق به حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفت و میبد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در ادامه گفت:‌ در حوزه انتخابیه مهریز ۸۵ هزار و ۹۲۶ رأی ماخوذه وارد صندوق‌های رای شده که از این تعداد «محمدرضا صباغیان بافقی» با کسب ۲۶ هزار و ۸۶۵ رأی به عنوان منتخب و نماینده مردم پنج شهرستان وارد مجلس شورای اسلامی شد.

ترحمی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه اردکان جمعاً ۳۱ هزار و ۴۲ رأی از واجدین شرایط این شهرستان اخذ شده که در نهایت «محمدرضا دشتی‌اردکانی» با کسب ۱۵ هزار و ۸۴۸ رأی موفق شده از حوزه انتخابیه اردکان وارد مجلس شد.

آزادی‌خواه نماینده دو دوه ای شد

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احد آزادی‌خواه هم اکنون نماینده مردم ملایر در مجلس دهم است و با کسب ۳۶ هزار و ۴۷۸  رای در انتخابات مجلس یازدهم، برای بار دوم راهی انتخابات شد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.