رئیس ستاد انتخابات گیلان ظهر شنبه در گفتگویی اظهار کرد: از مجموع ۶۴ هزار و ۹۲۳ رأی مأخوذه «رسول فرخی» با کسب بیشترین رأی نماینده حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل شد.

محمود قاسم نژاد افزود: آقای «رسول فرخی» با کسب ۱۸ هزار و ۶۲۰ رأی یعنی بیش از ۳۰ درصد آرا برای چهار سال به عنوان نماینده حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل انتخاب شد.

«ذبیح الله نیکفر» نماینده فعلی این حوزه انتخابیه نیز ۱۸ هزار و ۱۱۷ رأی کسب کرد.

نتایج رسمی انتخابات مجلس در نجف آباد، گلپایگان،خوانسار و فریدن

نتایج قطعی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای نجف آباد، گلپابگان و خوانسار، فریدن و فریدونشهر اعلام شد.

نتایج رسمی انتخابات مجلس در نجف آباد، گلپابگان و خوانسار اعلام شد.

بر این اساس ابوالفضل ابوترابی چهره نزدیک به جبهه پایداری از نجف آباد با مجموع آرای ۵۷ هزار و ۷۰۰ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین در گلپایگان و خوانسار از مجموع ۳۸ هزار و ۸۰۹ رأی با سید مسعود خاتمی ۲۱ هزار و ۴۶۴ رأی به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین علی بختیار هشت هزار و ۱۵۸ رأی و ایوب فصاحت سه هزار و ۶۱۵ رأی در این شهرستان به دست آوردند.

نتایج انتخابات در  در فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین‌میاندشت

در فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین‌میاندشت از مجموع ۶۲ هزار و ۴۴۳ رأی حسین محمدصالحی با ۲۶ هزار و ۹۲۰ رأی به مجلس راه یافت و  اکبر ترکی نماینده فعلی این شهرستان نیز ۱۹ هزار ۱۸۱ رأی به دست آورد.

همچنین نتایج شمارش آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن، تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات، سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب، خواف و رشتخوار اعلام شد.

مسلم ساقی، اظهار کرد: نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن با پایان یافتن شمارش آرای صندوق‌ها، اعلام شد.

فرماندار کاشمر گفت: از مجموع آرای مأخوذه صحیح ۱۲۶ هزار و ۶۹۶ رأی، جواد نیک بین بیشترین آرا را برای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی کسب نمود.

ساقی افزود: مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند لذا در این دوره آقای جواد نیک بین توانست به کسب ۲۹ هزار و ۴۸۷ رأی به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن به مجلس راه یابد.

همچنین در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات از مجموع ۱۴۰ هزار و ۹۳۴ رأی محسن زنگنه با ۵۶ هزار و ۷۰۶ رأی و سعید باستانی با ۴۶ هزار و ۲۶۶ رأی بیشترین آرا را کسب کردند.

تعداد واجدین شرایط رأی دادن در این حوزه انتخابیه ۲۳۰ هزار و ۸۸۰ نفر معادل ۶۳ درصد جمعیت حوزه انتخابیه حائز شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۰ نفر رأی اولی بودند.

مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند، لذا با توجه با آرا محسن زنگنه به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات برگزیده شد.

همچنین در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب، بر اساس شمارش آرا علی اصغر عنابستانی(فرماندار سبزوار در دولت نهم و استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت دهم)  با ۸۰ هزار و ۲۸ رأی و بهروز محبی نجم‌آبادی با ۶۷ هزار و ۵۸۲ رأی به مجلس شورای اسلامی را یافتند. میزان آرای مأخوذه ۱۸۳ هزار و ۱۳۵ رأی، آرای صحیح ۱۷۱ هزار و ۳۴۸ رأی و آرای باطله ۱۱ هزار و ۷۸۷ رأی بوده است.

در همین راستا در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار، حجت الاسلام اکبر احمدپور با کسب ۶۳ هزار و۹۹۴ رأی از مجموع ۱۰۱ هزار و۶۹۳ رأی صحیح بیشترین تعداد رأی را کسب کرد. امیر توکلی رودی با کسب ۳۰ هزار و ۷۲۳ رأی و مهدی آشکار تیزابی با ۶ هزار ۸۵۲ رأی به ترتیب آرا نفر دوم و سوم حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار هستند. امیر شیرگیر ریاض آبادی نیز در این حوزه انتخابیه ۱۲۴ رأی را کسب کرده است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.