هم‌زمان با اعلام پایان زمان رأی‌گیری، کار شمارش آرا در شعب اخذ رأی آغاز و نتیجه آن به هیئت‌های اجرایی و نظارت شورای نگهبان ارسال شد.

فرماندار اردکان با حضور در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ضمن تجلیل از حضور باشکوه و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ از تلاش‌های متصدیان امر انتخابات نیز تشکر و قدردانی کرد.

بهروز شهابی زاد با اشاره به نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردکان، گفت: از مجموع کل آراء مأخوذه که ۳۱ هزار و ۴۲ رأی بوده است آقایان محمدرضا دشتی اردکانی با ۱۵ هزار و ۸۴۸ رأی، سید اکبر حسینی نژاد با ۵ هزار و ۳۰۹ رأی و سید محمود وزیری با هزار و ۷۴۴ رأی به ترتیب حائز اکثریت آرای اول تا سوم شهرستان شدند.

وی افزود: همچنین آقایان مهدی دل‌پسند با هزار و ۵۴۰ رأی، مهدی حسنی با ۸۸۱ رأی، محمدرضا فاضل پور با ۴۶۳ رأی، عبدالله عزیزیان نسب با ۴۴۶ رأی، رحمان رحیمی عقدا با ۴۳۷ رأی، سید جمال‌الدین طباطبایی مزرعه نو با ۴۱۳ رأی، ابوالقاسم هاتفی اردکانی با ۳۳۴ رأی و علیرضا هاتفی اردکانی با ۲۲۷ رأی را کسب کردند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان در پایان بابیان اینکه در این حوزه انتخابیه تعداد ۶۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده بود، اظهار داشت: میزان مشارکت مردم شهرستان اردکان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۰.۵۲ درصد بوده است.

نماینده ماهنشان، ایجرود و بوغداکندی مشخص شد

مرتضی خاتمی، از حوزه ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی برای دومین دومین دور پیاپی راهی مجلس شورای اسلامی شد.

مرتضی خاتمی، عضو فراکسیون امید و عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم است.

معصومه پاشایی نماینده مرند و جلفا شد

معصومه پاشایی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابی مرند و جلفا به مجلس راه یابد.

نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان مرند اعلام نشده است.

براساس این گزارش پاشایی کاندیدای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت مستقل وارد این رقابت ها شده بود.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، منتسب به اصولگرایان هم از حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه راهی مجلس یازدهم شد. نتایج این مرحله هنوز از سوی فرمانداری اعلام نشده است.

غلامرضا نوری قزلجه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابی بستان آباد به مجلس راه یابد.

نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان بستان آباد اعلام نشده است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.