علی علیزاده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابی مراغه و عجب شیر به مجلس راه یابد.

نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان مراغه اعلام نشده است. براساس این گزارش علیزاده کاندیدای مورد حمایت  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی بود.

 

از نتایج انتخابات در استان آذربایجان غربی چه خبر؟

براساس گزارش فارس، روح الله حضرت‌پور، سید سلمان ذاکر، صلاح خان احمدزاده از حوزه ارومیه و  زنجانی از حوزه نقده و اشنویه انتخاب شدند.

عادل نجف‌زاده از عضو حزب اعتدال توسعه از حوزه خوی،کمال حسین پور چهره اصولگرا ز احوزه سردشت و پیرانشهر و حسن همتی و محمد جواد سبحانی‌فر چهره های مستقل از حوزه شاهیندژ، تکاب به مجلس یازدهم راه پیدا کردند.

محمد علی‌پور (رحمتی) از حوزه شوط ، پلدشت، ماکو  چالدران،  عیسی زاده از حوزه میاندوآب ، محمودزاده از حوزه مهاباد و رضا زاده از حوزه سلماس نیز منتخب مردم این شهرها بودند.

 انور حبیب زاده یک چهره اصولگرا هم از حوزه بوکان انتخاب شد.

نتایج انتخابات در استان خراسان شمالی

علی جدی کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان از حوزه شیروان انتخاب شد.

نتایج انتخابات در استان زنجان:

خدابنده: سید البرز حسینی

نتایج انتخابات در استان بوشهر:

بوشهر، گناوه و دیلم: عبدالکریم جمیری اصولگرا

دشتستان: ابراهیم رضایی اصولگرا

دشتی و تنگستان: غلامحسین کرمی اصولگرا

کنگان، دیر، عسلویه و جم: موسی احمدی اصولگرا

 

نتایج انتخابات در برخی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری

همچنین طبق گزارش فارس، قدرت اله حمزه اصول از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، حسین بامیری چهره اصولگرا از حوزه لردگان و خانمیرزا،  حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری با گرایش سیاسی اصولگرایی از شهر بروجن و احمد راستینه هم گرایش اصولگرایی از شهرکرد و بن و سامان به مجلس یازدهم راه یافتند.

نتایج انتخابات برخی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مشخص شد

طبق گزارش مهر، براساس آمار غیررسمی و نتایج اولیه، دهقانی از حوزه انتخابیه ورزقان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشتاز است.

بر همین اساس، محرم‌زاده از شهرستان‌های اهر و هریس در صدر شمارش آرای انتخاباتی است.

علیزاده نیز در حوزه انتخابیه مراغه آماده برگزاری جشن پیروزی است ولی شیخ رضا بنابی در شهرستان بناب حائز اکثریت آرا شده است.

جعفر راستی در شبستر بیشترین آرا را کسب کرده و مردم میانه نیز در این دوره انتخابات به اسماعیلی اعتماد کردند و شامی یکی دیگر از کاندیداها در رده دوم این حوزه انتخابیه قرار گرفته است. 

این نتایج قطعی نیست و تاکنون توسط مراجع رسمی تأیید نشده است.

گفتنی است، هواداران برخی کاندیداها در چند شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی جشن پیروزی خود را آغاز کرده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.