اِلا جِی باسکو هنرپیشه فیلم «پرندگان شکاری» از تمرینات جیب‌بری و قاپیدن کیف عموی خود می‌گوید. زمانیکه مارگو رابی در سال ۲۰۱۶ در فیلم «جوخه انتحار» چوب بِیس‌بال هارلی کوئین را قاپید، الا جِی باسکو چون تنها ۹ سال سن داشت اجازه دیدن این فیلم را نداشت. حالا سه و نیم سال بعد خود باسکو همدست هارلی کوئین در «پرندگان وحشی» می‌شود. چیزی که هنوز آن را همچون یک رویا می‌پندارد.

کارکتر کاساندرا کِین، بسیار شبیه به شخصیت هارلی کوئین است. این هنرپیشه به درستی برای این نقش مهیا شده زیرا بیشترین تمرین او مربوط به همین جیب‌بری است.

باسکو به هالیوود ریپورتر می‌گوید: یک شعبده‌باز از شرکت قلعه شعبده آمد و به من روش‌های جیب‌بری را یاد داد. طی برخی از صحنه‌هایم، او مربی‌ام بود. اغلب هم برای تمرین جیب عمویم دانته باسکوی هنرپیشه را می‌زدم.

او در ادامه افزود: تمام این مدت کاملا درون این فضا بودم. کاملاً احساس یک رویا را داشتم و بسیار غمگینم که ناچار به پایان رسیدنش هستیم. اولین‌بار که به والدینم خبر دادند که من برای این نقش پذیرفته شده‌ام آنقدر برایم غیر قابل باور بود که فکر کردم پدر و مادرم من را دست انداخته‌اند. بعد که به یقین رسیدم کاملاً شوکه شدم.

او افزود: من سر صحنه فیلمبرداری حتی مربی جیب‌بری داشتم چون عمده تمرینم را همین مهارت جیب‌بری تشکیل می‌داد.  رابی سوبیسکی شعبده‌باز از شرکت قلعه شعبده برای این کار به من آموزش می‌داد. او به من انواع شیوه و مهارت‌های جیب‌بری را می‌آموخت. او سر صحنه کامل در خدمت کار بود و مدام از نوع حرکات من مراقبت و نظارت می‌کرد که جیب‌بری را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن انجام دهم.

باسکو در مورد تمرین جیب‌بری با خانواده و دوستان گفت: (با خنده) من در تمام مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه جیب هرکسی را که می‌توانستم و شرایطش مهیا می‌شد می‌زدم تا بر مهارتم بیافزایم. البته من بسیاری از تمرینات این نقش را با مارگو رابی انجام می‌دادم و با تیم بدل‌کاری هم تمرین می‌کردم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.