با درگذشت کرک داگلاس در روز چهارشنبه در ۱۰۳ سالگی، چهره‌های نامدار و هواداران او در شبکه‌های اجتماعی برای وی سوگواری کردند.

میتزی گاینور که هم‌بازی داگلاس در فیلم «عشق یا پول» در سال ۱۹۶۳ بود کار کردن با وی را به خاطر آورده و در توییتر نوشته است: براوو کرک داگلاس برای یک زندگی باورنکردنی. ممنون برای اینکه چنین سخاوتمندانه استعداد شگفت‌انگیزت را با همه ما به اشتراک گذاشتی. فیلمی که با هم ساختیم همیشه جایی خاص در قلبم داشته است.

راب راینر بازیگر و کارگردان نیز که در فیلم ۱۹۷۱ «درخت تابستان» که کرک داگلاس تهیه کننده‌اش بود بازی کرده بود درباره تاثیر این بازیگر فقید بر شکستن لیست سیاه هالیوود نوشته است: کرک داگلاس همیشه یک نماد در پانتئون هالیوود خواهد بود. او برای شکستن لیست سیاه هالیوود خودش را در خط مقدم قرار داد. دلم با دوستم مایکل و همه خانواده اوست.

اد آسنر بازیگر توییت کرد: همیشه به یادش خواهم بود. یادت همیشه گرامی.

جورج تاکی و ویلیام شاتنر بازیگران «پیشتازان فضا» نیز در توییتر نوشتند: داگلاس برنده جایزه آکادمی اسکار و دریافت کننده مدال آزادی ریاست جمهوری به دلایل بسیاری قهرمان بود و زندگی طولانی و سرنوشت‌سازی داشت. او مورد تحسین و محبوب بود و همیشه جایش خالی خواهد بود.

بنیاد همفری بوگارت نیز با داگلاس خداحافظی کرد. بنیاد بوگارت یادآوری کرد که پیوند عمیقی بین لورن باکال هم‌بازی قدیمی کرک داگلاس که با بوگارت ازدواج کرد با این بازیگر فقید وجود داشت.

این بنیاد نوشت: کرک داگلاس اسطوره‌ای درگذشت. او بازیگری را با لورن باکال در نیویورک آموخت. باکال بود که او را به هال وایلیس تهیه کننده کمپانی برادران وارنر معرفی کرد و سال ۲۰۰۹ این کرک بود که اسکار افتخاری لورن را به دست او داد. با خانواده‌اش ابراز همدردی می‌کنیم. روحش شاد.

مارک همیل نوشت: کرک داگلاس یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های همه دوران و بازیگری درخشان با کاریزمایی فراموش نشدنی و درخشان بود. او همچنین برای اینکه از قدرتش برای درهم‌شکستن لیست سیاه هالیوود و استخدام دالتون ترومبو نویسنده برای خلق «اسپارتاکوس» استفاده کرد همیشه در یادها می‌ماند.

جیمی لی کورتیس، دنی دوویتو، دن ردر، تونی بنت، بیلی جین کینگ، کورتنی ونس، مارک مارون، برایان آدامز، دانیل فاینبرگ، دونالد کلارک و خیلی‌های دیگر به یاد او در شبکه‌های اجتماعی نوشتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.