براساس معاملات امروز بیش از پنج میلیارد و ۶۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۴ هزار و ۵۸۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با سه هزار و ۴۹۵ واحد افزایش به ۱۵۵ هزار و ۶۸۳ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با دو هزار و ۳۲۹ واحد رشد به ۱۰۳ هزار و ۷۵۷ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با ۹ هزار و ۳۵۴ واحد افزایش به رقم ۵۷۹ هزار و ۶۷۴ واحد رسید، شاخص بازار اول سه هزار و ۴۷۹ واحد و شاخص بازار دوم ۱۹ هزار و ۵۰۲ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد پتروشیمی پارس (پارس) با ۵۷۶ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۴۶۳ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با ۴۶۲ واحد، فولاد خراسان (فخاس) با ۳۰۱ واحد،  کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۲۹۰ واحد، گروه مپنا (رمپنا) با ۲۵۶ واحد و بانک ملت (وبملت) با ۲۰۰ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

 در مقابل نماد توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۱۱۰ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۱۰۵ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با ۱۰۰ واحد، خدمات انفورماتیک (رانفور) با ۸۶ واحد و فولاد خوزستان (فخوز) با ۸۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر معاملات امروز بورس داشتند.

برپایه این گزارش، در بین نمادهای امروز نماد بانک ملت، بانک تجارت، سایپا، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، پارس خودرو و داده گستر عصر نوین های وب در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه شیمیایی در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۲۳۰ میلیون و ۵۶۲ هزار برگه سهم به ارزش بیش از سه هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز ۹۰ واحد افزایش داشت و بر روی کانال سه هزار ۶۶۱ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار سه میلیارد و ۶۶۱ هزار برگه سهم به ارزش بیش از ۲۳ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز در بین تمامی نمادها، نماد پتروشیمی مارون (مارون)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا)، فرابورس ایران (فرابورس)، گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان) و تولید برق نیروگاه دماوند (دماوند) بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشتند.

همچنین نماد پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، هلدینگ صنایع معدنی خاورمینه (میدکو)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر) و کشتیرانی دریای خزر (حخزر) مانع از رشد بیشتر این شاخص شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.