شاپور رستمی میزان بارش برف را برابر با سال ۹۶ دانست و گفت: باید برای نزول بارش الهی شکرگزار خدا بود. این اتفاق هم باعث شادی در زندگی مردم و هم طراوت طبیعت شده است.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که سازمان هواشناسی انجام داد و آمادگی همه مناطق و نواحی در زمان بارش برف از شب گذشته، با آمادگی همه‌جانبه‌ای که وجود داشت خوشبختانه اغلب مسیرها باز است و تردد مردم به راحتی در مسیرهای اصلی انجام می‌گیرد و همه نیروهای شهرداری هم پای کارند.

رستمی افزود: البته این آمادگی با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی باید استمرار داشته باشد. امشب نیز با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی شاهد کاهش دما هستیم و این می‌تواند برای فردا صبح مسائل و مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته باشد.

وی افزود: به همین خاطر تاکید داریم تا شهرداران نواحی، معاونان خدمات شهری و شهرداران مناطق در بحث کاهش دما نیز توجه و آمادگی کافی را داشته باشند تا بتوانیم برف روبی را در معابر اصلی و عمومی به خوبی انجام بدهیم و مردم به مشکل برنخورند.

معاون امور مناطق شهرداری تهران همچنین تعطیلی مدارس را یک تصمیم درست برشمرد و در کنترل وضعیت موثر خواند و گفت: یکی از اقدامات خوب با هماهنگی فرمانداری و استانداری تعطیلی مدارس بود. این اتفاق باعث شد تا تردد و مشکلات ترافیکی کمتر شود که در مدیریت معابری که ترافیک مانع انجام وظیفه ما بود، بسیار به کمک نیروهای خدماتی آمد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.