علی اعطا در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران اظهار کرد: وضعیت ترافیکی امروز در برخی از نقاط تهران، چندوجهی و چندعاملی است و حل آن، همکاری نزدیک دو نهاد شهرداری و پلیس تهران را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه همکاران ما در شهرداری تهران، از ساعات اولیه صبح، در تکاپوی گشایش معابرند که امروز صبح در مناطق شمالی شهر به واسطه لغزندگی ناشی از برف و عدم امکان شن‌پاشی کافی ایجاد شده است، گفت: از موضع نهاد ناظر بر عملکرد شهرداری تهران، معتقدیم بهتر بود شهرداری تهران به گونه‌ای عمل می‌کرد که با وجود پیش‌بینی‌های هواشناسی، اقدامات لازم در ساعات ابتدایی روز و پیش از آغاز بارش برف به قدر کفایت انجام می‌پذیرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از دیگر سو، با توجه به برخی ابعاد اجتماعی موثر بر ترافیک تهران در کنار عوامل طبیعی نیز، از پلیس تهران درخواست داریم با تدبیر و درایتی همچون گذشته، با همکاری موثرتری با شهرداری تهران شرایط را برای حل مساله امروز پایتخت مهیا کند.

اعطا گفت: از شهرواندان تهرانی که بابت ترافیک ناشی از لغزندگی معابر  به زحمت افتاده‌اند، عذرخواهی می‌کنم و اطمینان می‌دهم مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حل این مسئله به کار می‌گیرد.‎

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.