خبر انتصاب پسرعموی عضو شورای شهر تهران از شب گذشته در صدر اخبار فضای مجازی قرار گرفت. انتشار این خبر به گونه‌ای بود که موجب سوء استفاده‌های برخی از رسانه‌های خارجی شد.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر دخالت وی در انتصاب یک فرد در شهرداری منطقه یک تهران اظهار کرد: از شب گذشته خبرهایی در رسانه‌ها مطرح شد مبنی بر اینکه من پسر عموی خودم را با لابی‌گری در شهرداری منطقه یک تهران منصوب کردم و من باید اعلام کنم این خبر شایعه و کذب است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: نام فرد منتسب به بنده آقای "مصطفی آقا علیخانی" و نام من "محمد علیخانی" است.

علیخانی ادامه داد: آقای مصطفی آقا علیخانی هیچگونه نسبتی با بنده ندارد و طی بررسی‌هایی که بنده انجام دادم وی سابقه ۱۶ سال خدمت در شهرداری تهران را دارد و انتصاب وی از سوی شهرداری تهران انجام شده و من هیچ گاه در عزل و نصب هیچ فردی در شهرداری تهران دخالت نکرده ام.

وی تاکید کرد: خبر نسبت فامیلی اقای مصطفی آقا علیخانی با من شایعه است و من نمی‌دانم که این شایعات از کجا سرچشمه می‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: هر گاه در صحن شورای شهر تهران نسبت به فعالیت و مدیریت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران موضوع و یا نقدی را مطرح می‌کنم بلافاصله دست نشانده‌های این معاونت در راستای تخریب بنده اقدام به شایعه سازی می‌کند.

علیخانی تاکید کرد: دخالت من در انتصاب فردی با عنوان پسر عموی شایعه‌ای است که از سوی دست نشانده‌های معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران مطرح شده است و باید اعلام کنم  آن‌ها اشتباه کردند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: فرد معرفی شده با من هیچگونه نسبت فامیلی ندارد و اخبار منتشر شده از شب گذشته در این باره را تکذیب می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.