فرانک برونی در مقاله‌ای نوشت: ما روسای جمهوری‌مان را برای زمان‌های شادی و غم انتخاب می‌کنیم؛ زمان‌هایی که در تلاشیم تا از صدمات و آسیب‌هایی که ممکن است در آینده برای ما رخ دهند کشورمان را محفوظ نگه داریم.

وی افزود: ما همیشه باید روسای جمهوری‌مان را به گونه‌ای انتخاب کنیم که گویا در آستانه جنگ هستیم چراکه پیش‌بینی اینکه چه زمانی ممکن است ما گرفتار جنگ شویم بسیار دشوار است و به همین خاطر به یک رهبر قوی و باثبات که می‌شود به آن اعتماد کرد، نیاز داریم.

فرانک برونی در ادامه تاکید کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کشمکشی بین یک تمسخر دیرینه و قابل توجیه تا حد زیادی به عنوان یک قمار و اعتراض انتخاب شد. او هیچ گونه قدرت خاصی از خود نشان نداده و تاکنون تنها توانسته ادعای یک رهبر قدرتمند را به شیوه‌ای عجیب و مخصوص به خود درآورد. او نبوغ و استعدادی برای ایجاد شک و تردید در کل سیاست‌ها از خود نشان داد.

این مقاله‌نویس روزنامه نیویورک‌تایمز تأکید کرد:‌ به همین خاطر است که ما در حال حاضر با یک فرمانده کل قوای بی‌تجربه و شدیدا مهاجم طرف هستیم آن هم در زمانی که ما به هیچ عنوان تاب اقدامات تکان دهنده او را نداریم و به همین خاطر ترامپ نمی‌تواند فرمانده کل قوای ما باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.