در روزهای اخیر نام یکسری از بازیکنان مثل گوران یرکوویچ، محسن فروزان، الجبوری، بیت‌سعید، آندو و... برای حضور در استقلال مطرح شده، اما خبرهای موثق از داخل باشگاه حکایت از آن دارد هیچ کدام از این بازیکنان در لیست فرهاد نیستند.

مجیدی کلاً نام سه بازیکن ایرانی را به باشگاه داده است. او جلسه‌ای را با سه مدیر استقلال داشت؛ اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه، موسوی عضو جدید هیئت مدیره و بهرام امیری مشاور خلیل‌زاده. در این جلسه فرهاد مجیدی نقشه راه را برای استقلال ترسیم کرد و توضیح داد سه بازیکن ایرانی می‌خواهد. او نام این سه بازیکن را مطرح کرد. طبق شنیده‌های خبرورزشی این سه بازیکن مهدی ترکمان، امیرارسلان مطهری و آرمین سهرابیان هستند. البته ترکمان به سپاهان ملحق شد ولی پارس جنوبی با این مسئله مخالفت کرده و به همین دلیل مجیدی امیدوار است او به استقلال ملحق شود. باشگاه ذوب‌آهن هم هنوز با انتقال مطهری موافقت نکرده است. از سویی سایپا هم پای خود را در یک کفش کرده که رضایت آرمین سهرابیان را نمی‌دهد؛ بازیکنی که همین تابستان قبل مجبور به ترک استقلال شد. حالا آبی‌ها برای جذب او منت سایپا را می‌کشند. آرمان رمضانی هم از جمله بازیکنانی است که فرهاد مجیدی او را می‌خواست، اما سایپا با پاسخ قاطع منفی، آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخت. فرهاد فعلاً این سه نام را داده، اما اسامی دیگر را هم در نظر دارد. او به باشگاه گفته در صورتی که این بازیکنان جذب نشدند، لیست جدیدی را به باشگاه ارائه خواهد داد.

در همین حال بهرام امیری مشاور خلیل زاده هم در واکنش به اسامی مطرح شده، گفت: «ما برای بازیکنانی مثل تیموریان، فروزان، بیت‌سعید، برزای و... احترام قائل هستیم، اما این نفرات در لیست مجیدی نیستند.» همان سه نفری که گفته شد تا این لحظه در لیست فرهاد هستند.

مجیدی همچنین به باشگاه اعلام کرده تعدادی از جوانانی را که قرض داده‌اند، برگردانند. استقلال در تابستان امسال دست به این کار زد ولی فرهاد احساس می‌کند با توجه به اینکه لیست خالی است، تعدادی از آن‌ها به دردش می‌خورند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.