دختر شهید ابومهدی المهندس در مصاحبه کوتاهی، گفت اطمینان دارد که مسیر پدرش و سردار قاسم سلیمانی ادامه خواهد یافت.

او در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین، گفت: «از تمامی عراقی‌های با غیرت به دلیل مواضع عزتمندانه و کراتمندانه خود در این زمانه فریب و خیانت تشکر می‌کنم. شکر خدا برای این نعمت و ما همیشه می‌دانستیم که بابا یک روزی شهید می‌شود و فقط مسأله زمان مطرح بود.»

او افزود: «خدا را شکر که ما یک لحظه هم به این فکر نکردیم که ای کاش پدرمان در این مسیر وارد نمی‌شد یا اینکه احساس خستگی کنیم.»

دختر ابومهدی المهندس همچنین گفت: «پدرمان همواره این آیه را می‌خواند "یا أَیُّهَا الْإِنْسانُ إِنَّکَ کادِحٌ إِلى‌ رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلاقِیهِ".» (ای انسان بدرستی که تو در راه پروردگارت تلاش می‌کنی و بالاخره او را دیدار خواهی کرد.)

وی ادامه داد: «از تمامی کسانی که در این شرایط حساس کنار ما ایستادند تشکر می‌کنم و مطمئنا مسیر بابا و حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد یافت. بابا و حاج قاسم سلیمانی برادر و دوست و عزیز یکدیگر بودند. نه فقط اینکه شخصیت‌هایی را پرورش داده باشند بلکه ارتش‌ها و مؤسساتی را ایجاد کردند.»

او در پایان گفت: «آن‌ها عقیده‌ای را ایجاد کردند تا ان شاءالله ادامه دهنده مسیر امام حسین (ع) باشد؛ خدا را شاکریم که ما را از خانواده شهدا قرار داد و از خداوند می‌خواهیم ما را جزئی از خیمه حضرت زینب (سلام الله علیها) قرار دهد.»


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.