شرکت کره‌ای کیاموتورز از سال ۱۹۴۴ کار خود را آغاز کرد، این شرکت که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید خودرو در جهان است تا کنون چندبار دست به تغییر طراحی لوگوی خود زده، آخرین تغییر انجام شده در لوگوی این شرکت محدود به رنگ آن بود که در سال ۲۰۰۴ صورت گرفت. حال پس از ۱۵ سال این شرکت قصد دارد تغییر بیشتری در طراحی خود ایجاد کند.

شرکت کیا در حال حاضر با توسعه و ساخت اوپتیمای جدید در کنار سلتوس و یک ریو جمع و جور قصد دارد تا جایگاهش در جهان را گسترش دهد.

کسانی که طرفدار این شرکت هستند ممکن است تا کنون متوجه این قضیه شده باشند که کیا در طراحی‌های جدیدش دست به تغییر لوگوی خود برده، طراحان این شرکت سعی کرده‌اند با نوشتاری جدید و حذف قالب دور لوگو، ظاهری زیباتر به آن بدهند.

این طراحی اولین بار در طرح مفهومی Imagine توسط کیا به نمایش گذاشته شد و ماه پیش نیز در شانگهای از آن بار دیگر پرده‌برداری شد.

از نحوه طراحی این لوگو متوجه آن می‌شویم که شرکت کیا تلاش دارد با تغییراتی ساده، احساس آینده‌ای هوشمند با ماشین‌های الکترونیکی را به ما القا کند.

حالا پس از چند ماه، ما بالاخره فرصت آن را پیدا کردیم تا نگاهی به این طرح بر روی یکی از محصولات کیا بی‌اندازیم.

تصاویر به دست رسیده لوگوی جدید را بر روی فرمان و جلوی کاپوت نشان می‌دهد. تفاوت این طراحی با نمونه قبلی نمایان شده در ژنو، آن است که لوگو در قالب تیره و بیضی شکل است.

این طرح همچنان از لوگوی حال حاضر کیا بهتر و جذاب‌تر است. اما مطمئنا با حذف قالب بیضی، این لوگو ظاهر بهتری به خود خواهد گرفت.

گفتنی است که شرکت کیا با قرار دادن این طرح جدید بر روی محصولات خود میتواند هویت جدید از برند خود را به جهان معرفی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.