سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" بیان داشت: ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته بیست و پنجم آذر ماه مرد جوانی به کلانتری ۱۶۰ خزانه مراجعه و اظهار کرد، هفته گذشته من و همسرم تصمیم گرفتیم برای نگهداری کودکمان پرستاری بگیریم و با مراجعه به سایت آگهی‌های اینترنتی، خانمی را انتخاب و پس از تماس با وی و توافق بر سر دستمزد از وی دعوت کردیم امروز به منزل ما مراجعه کند.

این مقام انتظامی گفت: شاکی ادامه داد، صبح امروز خانم پرستار به منزلمان مراجعه و پس از تحویل دادن کودکمان به وی، من و همسرم برای خرید از منزل خارج شدیم. پس از خرید به منزلمان مراجعه و مشاهده کردیم که کودکمان در منزل تنهاست و پرستار با سرقت اموالی از قبیل وجوه نقد، طلا، زعفران در مجموع به ارزش ۴۷۰ میلیون ریال از محل گریخته است.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر متهم را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن هویت وی را به نام " منصوره" شناسایی و به دنبال آن محل کار جدیدش را شناسایی کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه با تلاش مامور خانم کلانتری ۱۶۰ خزانه، متهم در مخفیگاهش با دستور قضائی دستگیر شد، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری علاوه بر اعتراف به سرقت از منزل مال باخته به ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه شناسایی سایر مال باختگان و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار دارد، گفت: با تکمیل تحقیقات اولیه پلیسی، متهم برای گرفتن دستور قضائی روانه دادسرا شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.