بعد از برتری 4-0 استقلال مقابل شاهین بوشهر وریا غفوری در غیاب سرمربی استقلال در نشست خبری حاضر شد. او در خصوص عملکرد هم تیمی هایش گفت: باید از بازیکنان باشرف و باغیرت استقلال تشکر کنم. آنها با تمام مشکلات تعهدشان را به استقلال نشان دادند و نمایش دادند که این تیم چقدر برای آنها مهم است. از دل و جان مایه گذاشتند و از نظر ذهنی خیلی زود خودشان را آماده این بازی کردند. من دست مریزاد می‌گویم و از بازیکنان تشکر می‌کنم.

وریا همچنین در خصوص پیام قبل از بازی استراماچونی گفت: ما تمرکز خود را روی بازی گذاشته بودیم و نمی دانیم چه اتفاقی رخ داد. من نیز درباره این موضوع توضیح دادم و تا دوشنبه صبر می کنیم. تا تکلیف مدیرعامل مشخص نشود، وضعیت مطالبات بازیکنان مشخص نمی شود. صحبت هایی که با استراماچونی کردیم این است که اگر مطالبات ایشان از راه قانونی پرداخت شود، او مشکلی برای برگشت ندارد. تا دوشنبه صبر می کنیم و امیدواریم مشکلی برای بازگشت ایشان نباشد.

وریا ادامه داد:استراماچونی حرف‌های زیادی شنیده‌ و منتظر عمل است. خودم هم در چند روز اخیر پیگیر این موضوع بودم. می‌دانم که وزارت ورزش و مسئولان باشگاه هم در تلاش هستند تا این مشکلات زودتر حل شود. باشگاه اعلام کرده که تا دوشنبه تمام این مشکلات حل می‌شود و اگر این حرف‌ها درست باشد استراماچونی دوشنبه به ایران می‌آید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.