آندره آ استراماچونی در تصمیمی غیر منتظره و باورنکردنی یک روز قبل از بازی با پیکان ایران را ترک کرد تا آبی ها در این بازی بدون سرمربی وارد زمین شوند و البته ۲ امتیاز حساس بازی را از دست دادند.

تبعات تصمیم جنجالی استراماچونی تا حدی بود که بازیکنان در میکسدزون بعد از بازی با پیکان علیه امیرحسین فتحی مصاحبه کردند و مدیرعامل آبی ها بعد از بیش از یک سال حضور در این باشگاه ناچار شد از سمت خود استعفا کند.

اما دقیقا از فردای بازی با پیکان بود که یک تلاش ملی برای بازگرداندن استراماچونی به ایران آغاز شد، جایی که از هیت مدیره استقلال تا وزارت ورزش و وزارت امور خارجه تلاش خود را آغاز کردند تا هرطور که شده این سرمربی ایتالیایی را به ایران برگردانند.

در این بین استراماچونی دو خواسته داشت، یکی اینکه روشی پیدا شود تا انتقال پولش به صورت قانونی انجام شود که این مشکل به طور کامل برطرف شده است و دیگری اینکه قرارداد سال دوم او فسخ شود تا این مربی بتواند در پایان لیگ نوزدهم برای آینده خود تصمیم گیری کند.

در این بین شنیده ها حاکی از آن است که در توافق جدید باشگاه استقلال توانسته استراماچونی را راضی کند تا با دریافت مبلغ بیشتر نسبت به توافق قبلی قرارداد خود را دو ساله با این باشگاه ادامه بدهد.

در این بین گفته می شود استراماچونی بامداد فردا به ایران می آید تا در بازی با برابر شاهین بوشهر روی نیمکت استقلال بنشیند تا آبی ها بتوانند از حضور او در این دیدار استفاده کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.