سید پرویز فتاح امروز در حاشیه جلسه امضای تفاهم همکاری مشترک با شهرداری تهران در خصوص آخرین توافقات صورت گرفته درباره ساختمان پلاسکو اظهار کرد: ما مشترکاً این نوید را می‌دهیم که پلاسکو با سرعت ساخته می‌شود و طبق قولی که ما دادیم، پلاسکو تا نیمه دوم سال ۹۹ طبق پروانه، طبق نقشه و طبق ضوابط شهرسازی و شهرداری ساخته خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: البته قبلا این مراحل در کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی طی شده، ولی ما قطعا مراقب هستیم که پلاسکو طبق ضوابط فنی ساخته شود و این به نفع کسبه آنجا و شهر تهران است.

وی با اشاره به برخی مسائل اخیر پیش آمده نیز گفت: در حال حاضر سرعت کار در پلاسکو خوب است و حتی بعد از برخی مسائل پیش آمده، شهرداری هم مانع ساخت پلاسکو نشد و یک روز هم آنجا تعطیل نبود. ولی خب طبیعی است شهرداری مسائل و ضوابط خودشان را دنبال کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان، فتاح در ادامه به صحبت‌های شهردار تهران اشاره کرد و افزود: آقای حناچی هم فرمودند که مسائل آنجا بعد از اخذ پروانه که به زودی صادر می‌شود، در یک چارچوب و تفاهم کلی حل می‌شود و اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم تا نیمه دوم سال آینده طبق زمان بندی موجود، به قولی که قبلا دادیم عمل کنیم.

پیروز حناچی - شهردار تهران - نیز در خصوص ساخت ساختمان پلاسکو نیز گفت: توافق ما این است که مسیر فنی به درستی طی شود و این یعنی پروانه پلاسکو صادر خواهد شد.

شهردار پایتخت خاطرنشان کرد: در مورد مسائل مالی فی مابین نیز عرصه فعالیت‌های اقتصادی ما آنقدر وسیع است که این موضوع نیز در همان قالب، پیگیری و حل خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.