آندره آ استراماچونی که بعد از مشکلاتی که برای انتقال مبلغ قراردادش وجود داشت با فسخ قراردادش ایران را ترک کرد، طی روزهای اخیر با تلاش مسوولان عالی رتبه سیاسی و ورزشی در کانون شایعات مربوط به بازگشت از تصمیمش قرار داشته است. با این حال او دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه همسرش از پایان کار خود برای بازگشت خبر داد.

با توجه به انتشار چندین خبر اشتباه و گمراه کننده در روزهای گذشته در برخی رسانه ها و همچنین در سراسر جهان، می خواهم یک سری مسائل را شرح دهم و روشن کنم:

از زمانی که من مجبور شدم تهران را ترک کنم، بعد از گذشت بیش از ۵ ماه که در آن سعی کردم همه مشکلات را به طور دوستانه با مدیریت فوق العاده باشگاه حل کنم. من هر روز تلاش کردم راهی پیدا کنم برای برگشتن و شروع دوباره کار با استقلال ، بازیکنانم و از همه مهمتر برای شادی هواداران محبوب آبی پوش

وکلای من به سختی برای محافظت از حقوق قانونی من تلاش می کنند اما من می خواهم به طور رسمی به همه هواداران بگویم که من واقعا دیگر نمی توانم با این وضعیت کنار بیایم که باعث آسیب دیدن چهره من به عنوان یک مربی حرفه ای فوتبال می شود.  من نمی دانم که آیا آنها واقعا من را در استقلال می خواهند یا نه. چیزی که می دانم این است که من الان واقعا از رفتارهای مدیریت باشگاه خسته شده ام.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.