درحالی‌که باشگاه استقلال پیشتر از رسانه‌ها درخواست کرده بود از نشر اخبار کذب و دور از واقعیت جدا خودداری کنند، متاسفانه امروز شایعات ادامه‌داری از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد که موجب تشویش اذهان هواداران عزیز استقلال شد.

یکی از این اخبار، مسائل مربوط به پرداخت مطالبات آقای استراماچونی بود که باشگاه استقلال ضمن تکذیب اخبار نادرست پیرامون این ماجرا، اعلام می‌کند که کلیه مطالبات آقای استراماچونی توسط اسماعیل خلیل‌زاده به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده است و سفارت ایران در ایتالیا ضمانت پرداخت این پول به حساب اعلام شده توسط آقای استراماچونی را داده است.

اما خبر دوم که نوعی بی اخلاقی رسانه‌ای بود، در یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای از قول آندره‌آ استراماچونی منتشر شد که طی آن از قول ایشان درخصوص معاون سابق باشگاه استقلال و مدیریت وقت آبی‌پوشان مطالبی مطرح شده بود که آقای استراماچونی اظهارات منسوب به خود را تکذیب کرد.

استراماچونی در همین رابطه گفت: من به جز مصاحبه‌هایی که در تلویزیون‌های مختلف انجام داده‌ام، اظهارات دیگری در خصوص مدیریت باشگاه استقلال و مسئولان سابق این باشگاه نکرده‌ام و این نقل قول‌ها را تکذیب می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.