در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹ مغولستان،  ۵ نماینده دیگر ایران مقابل رقبای خود روی رینگ رفتند که با قبول شکست، از دور رقابت‌ها کنار رفتند. به این ترتیب پرونده تیم ملی ایران با ۱۰ بوکسور حذفی و تنها یک برد، بسته شود.  

به این ترتیب مصطفی ریگی بوکسور وزن ۴۹ کیلوگرم ایران که روز گذشته موفق شده بود با شکست دادن "ناتاپون" از تایلند تنها پیروزی نمایندگان ایران را در این مسابقات کسب کند، امروز در مبارزه دوم مقابل "سئو" از کره‌جنوبی شکست خورد تا او هم از جریان مسابقات حذف شود.  

در ادامه نیز، در وزن ۶۹ کیلوگرم فرهاد مرادی مقابل "آیدا رولی" از قزاقستان شکست خورد، در وزن ۷۵ کیلوگرم عبدالحکیم بیگدر در مصاف با "سوتا چای" از تایلند تن به شکست داد، در وزن ۸۱ کیلوگرم امین مجنونی مقابل "کواندیک" از قزاقستان مغلوب شد و در وزن ۹۱ کیلوگرم هم سید محمدعلی سیدصدری در مصاف با "صمدوف" از ازبکستان شکست خورد.

امیررضا شکاری، سبحان صحرایی، امیرحسین دولتی، رامین بابالو و سامان حسینی نیز دیگر بوکسورهای حذف شده ایران از این رقابت‌ها هستند. با این نتایج، شاگردان امید رشید با کسب تنها یک برد، ۱۰ بوکسور حذفی و بدون کسب مدال، از رینگ "اولان‌ باتور" خداحافظی کردند.

با تصمیم امید رشید به عنوان سرمربی، ‌ ترکیب تیم ملی بوکس ایران در این رقابت‌ها به شکل زیر است:

وزن ۴۹ کیلوگرم، مصطفی ریگی

وزن ۵۲ کیلوگرم، سبحان صحرایی

وزن ۵۶ کیلوگرم، رامین بابالو

وزن ۶۰ کیلوگرم، امیرحسین دولتی

وزن ۶۴ کیلوگرم، امیررضا شکاری

وزن ۶۹ کیلوگرم، فرهاد مرادی

وزن ۷۵ کیلوگرم، عبدالحکیم بیگدر

وزن ۸۱ کیلوگرم، امین مجنونی

وزن ۹۱ کیلوگرم، سید محمدعلی سیدصدری

وزن ۹۱+ کیلوگرم، سامان حسینی

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.